کد مطلب: 172284
به مناسبت هفته تربيت بدني
ورزشکاران اردلي قبور مطهر شهيدان را عطر افشاني کردند
تاریخ انتشار : 1396/07/29
نمایش : 3827
به مناسبت هفته تربيت بدني و ورزش جمعي از ورزشکاران بومي محلي و تکواندو کاران شهرستان اردل با حضور در گلزار شهداي شهر اردل قبور مطهر شهيدان را غبارروبي و عطر افشاني کردند.
به گزارش هفت چشمه، طهماسب شيرواني رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل در اين آيين معنوي گفت: کسي که براي عزت و عظمت اين انقلاب و نظام تلاش کند، قهرمان است.

شيرواني با اشاره به اينکه شهدا با تقديم جان هاي خودشان استقلال و آزادي را براي کشور ما به ارمغان آوردند، اضافه کرد: بايد مرام، روش و مسلک شهدا چراغ راه ورزشکاران باشد.

وي با اشاره به اينکه شهدا بهترين شاخص و راهنماي ما به سمت سعادت هستند، افزود: آنچه که در برگزاري اين برنامه هاي فرهنگي بايد بدان توجه جدي شود، تاثيرپذيري عملي از اين مناسبات معنوي است.

وي اضافه کرد: شهدا کساني بودند که در جهت پاسداشت دين، نظام و انقلاب اسلامي با لبيک به فرمان رهبر جانشان را در طبق اخلاص نهادند و به سعادت واقعي رسيدند.

شيرواني ادامه داد: اين شهدا بودند که عزت، امنيت و قدرت را براي ملت ما به ارمغان آوردند و امروز وظيفه تک تک ماست که با عمل به آرمان هاي آن بزرگواران از راهشان فاصله نگيريم.

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل در ادامه گفت: ورزشکاران بايستي توجه به مسائل اخلاقي را در عمل نشان دهند و رعايت اين اصول همواره در کلاس ها و دوره هاي آموزشي به ورزشکاران يادآوري مي شود.

در ادامه اين آئين ورزشکاران با ذکر فاتحه، نثار شاخه گل و عطر افشاني قبور شهدا ياد و خاطره تمام شهيدان انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس را گرامي داشتند.

از 26 مهرماه تا دوم آبان ماه به عنوان هفته تربيت بدني و ورزش نامگذاري شده است.

شهرستان  اردل 101  شهيد گلگون کفن را به نظام مقدس جمهوري اسلامي تقديم کرده است.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg