کد مطلب: 140072
راه‌چمني در گفت‌وگو با دانا:
"فائزه" به توصيه پدر گوش کند/بهائيت ساخته دست استعمار و استکبار است
تاریخ انتشار : 1395/03/02 13:38:44
نمایش : 1150
دبير کل حزب وحدت و همکاري مليا اشاره به ديدار فائزه هاشمي با عضو ارشد بهائيت ايران گفت: بهائيت يک فرقه ضاله و يک گروه منحرفي است که ساخته دست استعمار و استکبار است و جمهوري اسلامي اين فرقه ضاله را به رسميت نمي‌شناسد.












 

به گزارش هفت چشمه، محمدرضا راه‌چمني دبير کل حزب وحدت و همکاري ملي در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ با اشاره به ديدار فائزه هاشمي با عضو ارشد بهائيت ايران گفت: بهائيت يک فرقه ضاله و يک گروه منحرفي است که ساخته دست استعمار و استکبار است و جمهوري اسلامي اين فرقه ضاله را به رسميت نمي‌شناسد.

وي افزود: افراد و چهره‌هاي سياسي نبايد با کساني که وابستگي به چنين گروه منحرفي دارند، ديدار کنند و ملاقات‌هايي که بدين صورت شکل مي‌گيرد کار درستي نيست و خانم فائزه هاشمي نبايد اين کار را انجام مي‌داد.

دبير کل حزب وحدت و همکاري ملي با اشاره به موضوع‌گيري آيت الله هاشمي رفسنجاني در خصوص ديدار فرزندش با اين فرد بهائي اظهار داشت: خانم فائزه هاشمي نبايد چنين ملاقاتي را انجام مي‌داد و اين کار درستي نيست و وي بايد براي جبران اين موضوع از اين گروه منحرف به توصيه پدر خود عمل کند.

راه‌چمني عنوان کرد: به طور کلي فرزندان آيت الله هاشمي نبايد کاري انجام دهند که شخصيت آقاي هاشمي زير سوال برود وبهانه به دست مخالفين آقاي هاشمي بدهند.

 

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg