کد مطلب: 306692
مديرجهاد کشاورزي اردل خبرداد؛
آموزش زنان روستايي در اشتغال‌هاي خرد
تاریخ انتشار : 1403/08/02
نمایش : 48
مدير جهاد کشاورزي شهرستان اردل گفت: 3 کارگاه آموزشي با موضوعات آشنايي با اصول توليد محصول سالم، توليد و نگهداري ترشيجات و شورجات و پرورش زنبور عسل براي بهره برداران زن در روستاهاي منطقه ميانکوه و ديناران برگزار گرديد.
وحيد طهماسبي مدير جهاد کشاورزي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه گفت: بر اساس هماهنگي هاي انجام شده بين واحد زنان روستايي اداره ترويج و آموزش هاي کشاورزي شهرستان و مراکز خدمات ديناران و ميانکوه ، کارگاه هاي آموزشي مذکور براي زنان روستايي برگزار شد .

در دوره هاي مذکور بهره برداران زن روستايي با اصول نحوه توليد محصول سالم و استفاده از روشهاي مديريتي کاشت و داشت براي توليد محصول ارگانيک و سالم، اصول پرورش زنبور عسل ، نحوه تغديه و چگونگي برداشت عسل با کيفيت با عملکرد بالا و نحوه توليد و نگهداري صحيح ترشيجات و شوريجات در منزل براي ايجاد اشتغال هاي خرد و خانگي آشنا شدند.

در اين دوره همچنين در خصوص ارتقاء سطح سلامت خانواده و جامعه و افزايش مشارکت و انگيزه زنان روستايي در فعاليت هاي کشاورزي و ايجاد اشتغال هاي خرد و خانگي براي زنان روستايي؛ بهبود معيشت و افزايش روحيه همکاري و مشارکت بين زنان روستايي بحث و تبادل نظر شد.

انتهاي خبر/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg