کد مطلب: 306686
دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختياري:
تجهيزات بيمارستان‌هاي چهارمحال‌وبختياري به‌روز نيست
تاریخ انتشار : 1403/07/26 12:41:43
نمایش : 20
دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختياري گفت: برخي از تجهيزات بيمارستان‌هاي استان به روز نيستند و شهروندان به دليل آنکه نمي‌توانند خدمات مورد نيازشان را ازاين مراکز تأمين کنند چاره‌اي جز سفر به استان همجوار ندارند.
به گزارش هفت چشمه به نقل از «جهانبين نيوز» سيد نصرالدين صالحي صبح امروز در نشست با مديرکل پزشکي قانوني چهارمحال و بختياري و اعضاء هيأت مديره نظام پزشکي استان با بيان اينکه بيشتر پرونده‌هاي حوزه سلامت در نظام پزشکي رسيدگي مي‌شود اظهار کرد: خوشبختانه با پيگيري‌ها و نظارت‌هاي مستمر مسئولان ذيربط، تخلفات در حوزه سلامات تا حد زيادي کاهش يافته اما همچنان مي‌طلبد که اين نظارت‌ها تداوم داشته باشد.

وي با اشاره به برخي کمبودها در بخش سلامت گفت: متأسفانه برخي از مطب‌هاي پزشکان اصلاً در شأن مردم استان نيستند به گونه‌اي که در اين مطب‌ها کمترين امکانات مانند سرويس بهداشتي و با حتي دستگاه آبسردکن هم وجود ندارد.

صالحي عنوان کرد: دستگاه قضا خود را متولي صيانت از حقوق مردم مي‌داند و لذا چنانچه اين موارد اصلاح نگردد دادستاني اقدام به پلمب مطب مربوطه خواهد کرد.

دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: برخي از تجهيزات بيمارستان‌هاي استان نيز به روز نيستند و شهروندان به دليل آنکه نمي‌توانند خدمات مورد نيازشان را از اين مراکز تأمين کنند چاره‌اي جز سفر به استان همجوار ندارند.

وي  يکي ديگر از موارد مهم در حوزه پزشکي را توجه به اصول اخلاقي و مباني ديني عنوان کرد.

انتهاي خبر/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg