کد مطلب: 306683
عضو تيم ملي تيراندازي با کمان مطرح کرد:
1404 سال پُرکار تيراندازي با کمان کشور
تاریخ انتشار : 1403/07/25 09:02:43
نمایش : 26
عضو تيم ملي تيراندازي با کمان گفت: مهم‌ترين مسابقات که در پيش داريم قهرماني جهان در سال آينده است، همچنين بازي‌هاي کشورهاي اسلامي و قهرماني آسيا نيز قرار است در سال 1404 برگزار شود، در واقع سال آينده يک سال پُرکار براي رشته تيراندازي با کمان کشور است.
به گزارش هفت چشمه؛ نادر منوچهري مقدم در گفتگو با پايگاه خبري تحليلي «جهانبين نيوز»، اظهار کرد: از سال 84 ورزش تيراندازي با کمان را با رشته ريکرو آغاز کردم.

وي درخصوص عناويني که در طي سال‌ها ورزش کسب کرده است، افزود: 6 مدال آسيايي است که شامل بازي‌هاي آسيايي داخل سالن نيز مي‌شود، همچنين بيش از 20 مدال قهرماني کشور نيز کسب کرده‌ام، در گذشته مدال‌هايي که کسب کردم در رشته ريکرو بود.

قهرمان تيراندازي با کمان ادامه داد: در حال حاضر حدود يک سال است که وارد رشته کامپوند شدم و توانستم در اين مدت زمان کوتاه يک مدال برنز کشوري کسب کنم و همچنين طي همين مدت نيز عضو تيم ملي تيراندازي با کمان در رشته کامپوند شوم.

منوچهري مقدم عنوان کرد: روند آماده‌سازي تيم براي شرکت در مسابقات آسيايي و جهاني بسيار خوب است، امسال قرار است مسابقات آسيايي برگزار شود و سال آينده نيز مسابقات قهرماني جهان برگزار مي‌شود که اميد است بتوانيم در اين رقابت‌ها به مقام‌هاي خوبي دست پيدا کنيم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود خاطرنشان کرد: لوازم مربوط به رشته تيراندازي با کمان وارداتي هستند، برخي از تجهيزات در کشور توليد مي‌شوند ولي ورزشکاران حرفه‌اي مجبور هستند از تجهيزات خارجي استفاده کنند.

عضو تيم ملي تيراندازي با کمان اضافه کرد: ورزشکاران بايد تجهيزات ورزشي را از واردکنندگان تهيه کنند به همين دليل هزينه بالايي براي آنان دارند، اميدواريم که به‌گونه‌اي شود تا خريد اين تجهيزات ورزشي براي ورزشکاران رشته تيراندازي با کمان راحت‌تر شود تا بتوانيم با هزينه کمتري آنان را خريداري کنيم.

منوچهري مقدم بيان کرد: مهم‌ترين مسابقات که در پيش داريم قهرماني جهان در سال آينده است، همچنين بازي‌هاي کشورهاي اسلامي و قهرماني آسيا نيز قرار است در سال 1404 برگزار شود، در واقع سال آينده يک سال پُرکار براي رشته تيراندازي با کمان کشور است.

وي تاکيد کرد: انتخابي تيم ملي دو ماه پيش در بين 11 ورزشکار برگزار شد، به مرور زمان با رکوردگيري‌هايي که صورت گرفت اين تعداد به 6 نفر و در نهايت در اردو آخر يکي ديگر از ورزشکاران خط خورد و در نهايت به پنج ورزشکار رسيد، اين افراد تا مسابقات تيم را همراهي مي‌کنند.

عضو تيم ملي تيراندازي با کمان در انتها از همه کساني که وي را در رسيدن به مسابقات و همچنين شرکت در اردوهاي مختلف همراهي کرده و با وي در موفقيت در اين رشته ورزشي همکاري کردند تشکر کرد.

انتهاي خبر/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg