کد مطلب: 306662
سخنگوي شوراي اسلامي شهر اردل خبرداد؛
تخصيص ۱۲۵ تن قير براي آسفالت معابر بافت فرسوده شهر اردل
تاریخ انتشار : 1403/07/07 13:02:01
نمایش : 19
سخنگوي شوراي اسلامي شهر اردل گفت: ۱۲۵ تن قير به شهرداري‌ اردل، جهت آسفالت معابر بافت فرسوده با هدف بازآفريني شهري اين شهر اختصاص يافته است.
ياسر ظفريان سخنگوي شوراي اسلامي شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: يکي از مشکلات بافت‌هاي فرسوده، وجود معابر خاکي و به تبع آن ايجاد شرايط نامطلوب براي زندگي مردم آن مناطق است؛ لذا در جهت توسعه شهري، ايمني در تردد مردم و رسيدن به استانداردهاي مطلوب اقدامات ويژه‌اي در اين خصوص بعمل آمده است.

ظفريان  ادامه داد: در اين راستا با پيگيري هاي صورت گرفته در مرحله اول حدود ۱۲۵ تن قير به شهرداري اردل از سوي سازمان باز آفريني شهري جهت آسفالت بافت فرسوده به شهرداري اختصاص يافته، که پس از انجام تشريفات اداراي روکش و آسفالت معابر بافت فرسوده شهر بزودي انجام مي شود.

وي افزود: در سال‌هاي قبل اتفاقات خوبي توسط مجموعه شهرداري و شوراي اسلامي شهر در بافت فرسوده صورت گرفت و مردم در عقب نشيني ها و باز نمودن معابر کمال همکاري را داشتند که ماهم تشکر ميکنيم.

ياسر ظفريان در پايان گفت: انتظاري که هست مالکين محترم که خانه هاي مخروبه و قديمي دارند نسبت به عقب نشيني ها با شهرداري همکاري نمايندT اهالي بافت فرسوده و شهروندان عزيز اگر حفاري چاه هاي فاضلاب ، لوله کشي گاز و آب و ... دارند هرچه زودتر انجام دهند و نسبت به جمع آوري مصالح و نخاله هاي ساختماني اقدام نمايند که ايجاد مزاحمت براي دستگاه‌هاي پخش آسفالت نکنند.

انتهاي خبر/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg