کد مطلب: 306658
رهبر در پيامي به مناسبت هفته دفاع مقدس:
ياد شهيدان ضامن سلامت حرکت ملت ايران است
تاریخ انتشار : 1403/07/06 12:40:34
نمایش : 21
رهبر انقلاب اسلامي در پيامي به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس و روز مهماني لاله‌ها تاکيد کردند: ياد گرامي شهيدان ضامن سلامت حرکت ملت ايران و منحرف نشدن از جهت‌گيري‌هاي انقلاب است.

به گزارش هفت چشمه؛ شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس و روز «مهماني لاله‌ها»، گراميداشت ياد شهيدان والا مقام را ضامن سلامت مسير حرکت ملت ايران و منحرف نشدن از جهت‌گيري انقلاب دانستند.

متن اين پيام که همزمان با مراسم غبار روبي، عطرافشاني و گلباران مزار شهيدان در سراسر کشور با عنوان «مهماني لاله‌ها» از سوي حجت‌الاسلام موسوي مقدم نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران در گلزار شهداي بهشت زهراي تهران قرائت شد، به اين شرح است:

بسم‌اللّه‌الرّحمن‌الرّحيم

«هفته‌ي دفاع مقدّس»، فرصت مغتنمي براي نوراني کردن فضاي کشور با ياد شهيدان والامقام است. اين ياد گرامي، ضامن سلامت مسير حرکت ملّت ايران و منحرف نشدن از جهت‌گيري انقلاب است و بايد قدر و ارزش آن را دانست.

غفلت‌ها و سرگرمي‌هاي روزمرّه‌ي زندگي، همواره با ما هست؛ بايد نگذاشت اين عوارض طبيعي، ما را از آن منشأ نورانيّت و طهارت دور کند. با اميد به کمک خداوند دانا و توانا.

سيّدعلي خامنه‌اي 

انتهاي پيام/570ه

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg