کد مطلب: 306641
مسئول واحد موسيقي حوزه هنري چهارمحال و بختياري:
سرود «شهر اميد» توليد شد
تاریخ انتشار : 1403/06/24 15:20:02
نمایش : 53
مسئول واحد موسيقي حوزه هنري چهارمحال و بختياري گفت: سرود «شهر اميد» با حضور نوجوانان محله منظريه شهرکرد با همکاري گروه سرود آواي باران شهرکرد توليد شد.
به گزارش هفت چشمه، مهدي حسن زاده در گفتگو با پايگاه خبري تحليلي «جهانبين نيوز»، اظهار کرد: سرود «شهر اميد» با تکيه بر توجه به خانواده، دوستي، همدلي و آباداني سرزمين با حضور نوجوانان و جوانان محله‌ منظريه شهرکرد توليد شده است.

وي افزود: قاسم صرافان شاعر، حسن برزگري تنظيم کننده و زهرا شفيعي و مرتضي کياني هرچگاني سرپرست و مربي اين گروه سرود در محله منظريه شهرکرد هستند.

مسئول واحد موسيقي حوزه هنري چهارمحال و بختياري توليد اين سرود را با همکاري دفتر هنرهاي مردمي حوزه هنري استان عنوان کرد و گفت: دفتر هنرهاي مردمي حوزه هنري براي آشنايي و استفاده عموم مردم از هنر به‌ويژه در مناطق کم برخوردارتر شهر تشکيل شده و اين دفتر تلاش دارد در زمينه‌هاي مختلف هنري بتواند در اين مناطق با برگزاري کلاس‌ها و دوره‌هاي آموزشي خلق و توليد اثر هنري داشته باشد.

حسن زاده هنر را در کاهش آسيب‌هاي اجتماعي بسيار مهم دانست و خاطرنشان کرد: توليدات هنري و برگزاري کلاس‌هاي آموزشي هنر در مناطق کم برخوردار يکي از دغدغدهاي اصلي حوزه هنري و واحد موسيقي است و تلاش داريم با همکاري دفتر هنر مردمي توليدات و کلاس‌هاي آموزشي ديگري در زمينه موسيقي در مناطق ديگر استان چهارمحال و بختياري برگزار کنيم.

وي درباره انتشار سرود «شهر اميد» اضافه کرد: پس از توليد سرود مراحل ساخت نماهنگ آن نيز با همکاري هنرمندان هنرهاي تصويري حوزه هنري در محله منظريه به پايان رسيده و به زودي از سوي حوزه هنري چهارمحال و بختياري منتشر خواهد شد.

مسئول واحد موسيقي حوزه هنري چهارمحال و بختياري بيان کرد: تا کنون دفتر هنرهاي مردمي حوزه هنري استان با برگزاري کلاس‌هاي آموزشي در زمينه‌هاي تئاتر، سينما، موسيقي، ادبيات، تجسمي و ... در مناطق کم برخوردار استان توانسته است ضمن پرورش استعدادهاي هنري در اين مناطق آثار را در زمينه ادبيات، تئاتر بچه‌هاي مسجد و موسيقي توليد کند.

انتهاي خبر/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg