کد مطلب: 306632
طي مراسمي با حضور مسئولين؛
حافظين جزء 30 قرآن کريم در اردل تجليل شدند
تاریخ انتشار : 1403/06/18
نمایش : 83
آيين تجليل از 40 حافظ جزء سي قرآن کريم در طرح جوانه هاي صالحين شهر اردل با حضور مسئولان در مسجد حضرت ابالفضل(ع) اين شهر برگزار شد.
به گزارش هفت چشمه، آيين تجليل از 40 حافظ جزء سي قرآن کريم  طرح جوانه هاي صالحين  با حضور مسئولين شهرستان در مسجد حضرت ابالفضل(ع) شهر اردل برگزار شد.

يعقوب شکوهي فرماندار شهرستان اردل  در اين آئين گفت: وجود مبارک پيامبر اکرم اسلام (ص) دو گروه را اشراف و بزرگان امت خود معرفي مي‌کنند که يکي حافظان قرآن کريم و ديگري کساني که اهل نماز شب و مناجات شبانه هستند.

شکوهي افزود: به تعبير فرمايش پيامبر اکرم اسلام (ص) خانه‌اي که در آن نوري از قرآن نباشد مانند خرابه‌اي است و شما که موفق به حفظ کلام نوراني وحي شده‌ايد خانه دلتان آباد و با لطف الهي دل‌هاي شما به نور قرآن منور شده است.

وي خاطر نشان کرد: همه کساني که موفق به حفظ قرآن يا قسمتي از اين کتاب الهي شده‌اند در مراقبت از آن و جلوگيري از فراموشي آن بکوشند و اين امانت الهي را باقدرت حفظ و استمرار و تثبيت کنند.

فرماندار شهرستان اردل با تقدير از همه کساني که در اجراي اين طرح همکاري و تلاش کردند بيان کرد: مجموعه‌اي از افراد تلاش کردند تا امروز شاهد اين محفل نوراني و بابرکت باشيم که اين تلاش جاي تقدير و تشکر دارد و اميد است با همکاري همه اين دست اندر کاران اين اينگونه برنامه‌ها استمرار يابد.

انتهاي خبر/570ه

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg