کد مطلب: 296580
فوق تخصص جراحي پلاستيک:
انحراف بيني با عمل قابل اصلاح است
تاریخ انتشار : 1403/04/19
نمایش : 288
فوق تخصص جراحي پلاستيک گفت: انحراف بيني با عمل قابل اصلاح است ولي پوليپ احتمال برگشت دارد، با توجه به شيوع بيماري کرونا اين عمل در شرايط خاص و با رعايت کامل پروتکل‌هاي قابل انجام است.
به گزارش هفت چشمه؛ لطف‌الله افضلي فوق تخصص جراحي پلاستيک در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي جهانبين نيوز در خصوص گوشت اضافه که آيا با جراحي پلاستيک برطرف مي‌شود يا خير، اظهار کرد: اسکار محل برش اگر برجسته شود اصطلاحاً به آن گوشت اضافه مي‌گويند، اين عارضه در افراد با استعداد ژنتيکي، بسيار ديده مي‌شود که در صورت جراحي پلاستيک مجدداً ايجاد خواهد شد.

وي با اشاره به اينکه تيپ پلاستي که يک روش پزشکي زيبايي براي رفع عيب نوک بيني است که در آن پزشک متخصص پوست، با تعديل غضروف‌هاي نوک بيني تلاش مي‌کند تا افتادگي و پهني بيني را تا حدود زيادي برطرف نمايد، به‌تنهايي احتمال بازگشت دارد، افزود: کسي که افتادگي پلک دارد و بخواهد هم‌زمان ليفت ابرو هم انجام دهد، درصورتي‌که افتادگي پلک همراه افتادگي ابرو باشد بهتر است هم‌زمان دو مورد ذکر شده را با هم انجام دهد، در اين شرايط احتمال برگشت کمتر خواهد بود.

فوق تخصص جراحي پلاستيک ادامه داد: درصورتي‌که افتادگي صورت و گونه زياد باشد نياز به جراحي دارد، براي اين کار هم بعد از معاينه دقيق مشخص مي‌شود که عمل جراحي لازم است يا خير.

افضلي در بحث اينکه پوليپ و انحراف بيني به‌طورکلي با عمل برطرف مي‌شود يا نه، بيان کرد: انحراف بيني با عمل قابل اصلاح است ولي پوليپ احتمال برگشت دارد، با توجه به شيوع بيماري کرونا اين عمل در شرايط خاص و با رعايت کامل پروتکل‌هاي قابل انجام است.

وي عنوان کرد: کسي که فک بالاي وي نسبت به فک پايين جلوتر است، اگر بخواهد عمل بيني انجام دهد، بهتر است عمل بيني را بعد از عمل اصلاح فک صورت دهد.

فوق تخصص جراحي پلاستيک خاطرنشان کرد: براي تزريق گونه بهتر است اين کار سه ماه بعد از عمل بيني صورت گيرد تا ورم و التهاب بيني کاملاً رفع شده باشد.

افضلي اضافه کرد: در بحث درمان زگيل تناسلي درصورتي‌که بزرگ و متعدد باشد ممکن است نياز به جراحي داشته باشد ولي احتمال عود دارد، و دارو نيز براي رفع اين مشکل اثر کافي ندارد.

وي يادآور شد: براي از بين بردن خط اخم روي پيشاني بهترين راه‌حل موقت تزريق بوتاکس است و درصورتي‌که چروک زياد و افتادگي پيشاني هم وجود داشته باشد جراحي نيز توصيه مي‌شود.

انتهاي خبر/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg