کد مطلب: 296577
مسئول جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري:
مردم انتخاب اصلح را مورد توجه قرار دهند
تاریخ انتشار : 1403/04/12 13:23:19
نمایش : 31
مسئول جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: مردم آگاه باشند که انتخاب غلط آن‌ها چه لطمه‌اي را به کشور وارد مي‌کند و بايد در اين راستا توجه لازم را داشته باشند.
به گزارش هفت چشمه؛ رحيم زمانيان در گفتگو با خبرنگار گروه سياسي پايگاه خبري تحليلي «جهانبين نيوز»، با بيان اينکه احتمال خروج از ريل انقلاب در انتخابات پيش‌ رو وجود دارد، اظهار کرد: سابقه‌اي که از برخي روساي جمهور غرب‌زده داشتيم، زماني که از مواضع اصولي خود عقب‌نشيني کرديم و وارد مذاکره با غرب شديم؛ اتفاقات تلخي براي کشور اتفاق افتاد، ازجمله صنعت هسته‌اي، هوافضا و... فلج شد و نه‌تنها تحريم‌ها کاهش نيافت، بلکه به دنبال مذاکره با غرب تحريم‌ها افزايش يافت.

وي بيان داشت: در مذاکره، کشورهاي‌ غربي خواسته‌هاي بيشتري از کشور ما داشتند، کارخانه‌ها ورشکست شدند و دوران تاريکي براي کشور به وجود آمد.

مسئول جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري تصريح کرد: مردم آگاه باشند که انتخاب غلط آن‌ها چه لطمه‌اي را به کشور وارد مي‌کند و بايد در اين راستا توجه لازم را داشته باشند.

وي با بيان اينکه اقدامات جهادي و فعالانه شهيد آيت‌الله رئيسي برکات فراواني براي کشور داشت، يادآور شد: توليد نفت از 2 ميليون و 200 هزار بشکه به 3 ميليون و 600 هزار بشکه رسيد، کارخانه‌هاي ورشکسته همانند کارخانه هپکو اراک، ماشين‎‌سازي تبريز، نيشکر هفت تپه و... با همت و جديت شهيد رئيسي احيا شدند.

زمانيان خاطرنشان کرد: به دنبال احيا کارخانه‌هاي مادر، چند صد کارخانه آغاز به کار کردند و نزديک به 8 هزار کارخانه در کشور از خطر ورشکستگي کامل نجات يافت.

وي با اشاره به ويژگي‌هاي نامزد اصلح انتخابات رياست‌ جمهوري اذعان داشت: کسي را بايد مردم انتخاب کنند که عميقاً به مبناي انقلاب اعتقاد داشته باشد، منفعت کشور را به منفعت شخصي ترجيح دهد، با برنامه و سابقه درخشاني باشد، اگر کسي اندکي سوابق و برنامه‌هاي کانديدها را بررسي کند، به راحتي تشخصي مي‌دهد فرد اصلح چه کسي است؛ همان‌گونه که مقام معظم رهبري فرمودند علاوه‌بر مشارکت حداکثري در انتخابات پيش‌ رو، بايد فرد اصلح را نيز انتخاب کرد تا به نفع کشور و نظام حرکت کند.

انتهاي خبر/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg