کد مطلب: 296489
امام جمعه شهرستان اردل:
دشمن با جنگ ترکيبي به ميدان آمد
تاریخ انتشار : 1403/01/22 12:08:17
نمایش : 207
امام جمعه شهرستان اردل گفت: بايد هوشيار باشيم چرا که دشمن با جنگ ترکيبي با تمام توان براي ضربه زدن به ايران اسلامي به ميدان آمد.
به گزارش هفت چشمه؛ حجت‌الاسلام محمدي امام جمعه شهرستان اردل در خطبه‌هاي نماز عيد سعيد فطر با تبريک اين عيد خجسته به ملت بزرگ ايران و همه مسلمانان جهان گفت: يوم الله فطر روز اطاعت، يکپارچگي، ياس شيطان و پيروزي انسان هاي مومن است.

محمدي افزود: امروز پس از يک ماه روزه داري و بندگي شکرگزار نعمت هاي الهي هستيم و بطور قطع نيکوکاران پاداش خود را در اين روز از پروردگار يکتا دريافت مي کنند.

وي ضمن اشاره به قضاياي دردآور غزه آن‌را ادامه جنايت ۸۰ ساله دشمن صهيونيست برشمردو اظهار داشت: آنچه مايه‌ي اميد در اين قضاياي درآورد است آن است که خون‌هاي مظلومان و مجاهدت مجاهداني چون حاج قاسم و شهيد زاهدي در حال به‌ثمر نشستن است و دنياي بي‌تفاوت بيدار شده و دشمن درحال نابودي است.

امام جمعه شهرستان اردل  قضاياي اخير داخلي و ايجاد ناامني در بلوچستان را در اين جايگاه تحليلي دانست و گفت: وقتي کشور قدرتمند شده و به دشمن ضربه زدي، پس دشمن هم حمله را شديدتر مي‌کند و امروز با يک جنگ ترکيبي مواجه هستيم.

حجت‌الاسلام محمدي در ابعاد جنگ ترکيبي اقتصاد، امنيت و مسائل اجتماعي مثل چالش حجاب را از ابعاد اين جنگ دانستو بيان کرد: امروز کشف حجاب يک مسئله صرفا فرهنگي نيست بلکه به يک مسئله امنيتي تبديل شده است.

ايشان در موضوع اقتصاد اذعان داشت:هم ضعف ساختارهاي اقتصادي و هم ضعف مديريت در بخش‌هايي از دردهاي اقتصادي است که باعث شده دشمن در اين ناحيه ضربه وارد نمايد که جلوه‌هايي از آن‌را در بازار بي‌سامان ارز و سکه مي‌بينيم.

حجت‌الاسلام محمدي اين شدت عمل دشمن را نشانه قدرت و حرکت کشور دانست و بيان داشت:در اين زمانه حرکت و رسيدن به قله خستگي ممنوع، نااميدي و ناميد کردن ممنوع است.

انتهاي خبر/570ه
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg