کد مطلب: 296471
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل؛
براي تحقق شعار سال پشتيباني همه‌جانبه صورت گيرد
تاریخ انتشار : 1403/01/09
نمایش : 183
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل گفت: بايد با تحقق شعارهاي اخير ضمن مانع زدايي‌ها از توليد پشتيباني‌هاي همه جانبه صورت بگيرد.
سيد عقيل موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اشاره به نام‌گذاري سال 1403 گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامي امام خامنه اي مدظله العالي در پيامي به‌مناسبت آغاز سال 1403، سال جديد را سال «جهش توليد با مشارکت مردم» نام‌گذاري فرمودند.

موسوي با اشاره به نامگذاري سال‌هاي قبل نقش توليد و رونق به عنوان مهمترين رکن شعارهاي يک دهه گذشته مقام معظم رهبري، ادامه داد: بايد با تحقق شعارهاي اخير ضمن مانع زدايي‌ها از توليد پشتيباني‌هاي همه جانبه صورت بگيرد.

وي با بيان اينکه هر زماني که به رهنمودهاي مقام معظم رهبري در کشور عمل کرديم شاهد شکوفايي و پيشرفت‌هاي گسترده بوديم، افزود: ايران اسلامي هم اکنون در مسير رشد و توسعه و تعالي قرار دارد که مقام معظم رهبري هم فرمودند که به قله نزديک شديم که براي ارتقا موقعيت فعلي بايد همه ارکان نظام بيشتر از گذشته اهتمام داشته باشد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل به دستاوردهاي انقلاب اسلامي ايران اشاره کرد و افزود: جدا نبودن مردم از  مسئولين يکي از مهمترين دستاوردهاي انقلاب اسلامي است که اين دستاورد باعث همدلي بين آحاد جامعه و رفع نقاط ضعف مديران و پيشبرد قابليت هاي دولت ها و کشور در طول چند دهه انقلاب شد.

وي با بيان اينکه در حوزه اقتصادي راه زيادي را طي کرديم اما همچنان ضعف هايي در اين عرصه موجود است، با اشاره به ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي زياد کشور در حوزه اقتصادي عنوان کرد: بهره‌برداري از ظرفيت‌ها راهگشاي مشکلات اقتصادي است و حمايت از توليد داخلي و دانش بنيان مي‌تواند کشور را به يک قدرت اقتصادي مبدل کندکه براي حل اين مشکلات در اين عرصه، مشارکت مردم و تلاش مسئولين ضرورري است.


انتهاي خبر/570ه
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg