کد مطلب: 296433
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري:
نامزدهاي انتخابات همچون امام حسين (ع) پاسدار دين باشند
تاریخ انتشار : 1402/11/24 13:06:26
نمایش : 196
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: نامزدهاي انتخابات مجلس شوراي اسلامي در استان بايد با امام حسين (ع) پيمان ببندند که همانند ايشان پاسدار دين باشند.
به گزارش هفت چشمه به نقل از «جهانبين نيوز»، حجت‌الاسلام و المسلمين محمدعلي نکونام صبح امروز در نشست صميمي با نامزدهاي انتخابات مجلس شوراي اسلامي که در دفتر نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري برگزار شد ضمن تبريک اعياد شعبانيه و ميلاد سراسر نور امام حسين (ع)، حضرت عباس (ع)، امام سجاد (ع) و امام زمان (عج)، اظهار کرد: امروز نامزدهاي انتخابات مجلس شوراي اسلامي بايد با امام حسين (ع) پيمان ببندند چراکه قصد دارند وارد عرصه‌اي مهم و حياتي شوند و بايد از اين مسير ثمرات نوراني و پربرکتي داشته باشند.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري افزود: در حقيقت نامزدهاي انتخابات مجلس شوراي اسلامي در استان بايد با امام حسين (ع) پيمان ببندند که همانند ايشان پاسدار دين باشند و علاوه‌بر اينکه براي برگزاري انتخاباتي پرشور و جذب مشارکت حداکثري مردم تلاش مي‌کنند اما پاسدار دين باشند.

وي ادامه داد: انقلاب اسلامي ايران دستاوردها و اقدامات بسياري داشته که بيان تمامي اين موارد به جلسات متعدد و ماه‌ها زمان نياز دارد اما متأسفانه در اين زمينه شاهد برخي غفلت‌ها هستيم البته ضعف‌هايي نيز در کشور وجود دارد و هيچ شخصي منکر اين ضعف‌ها نيست اما اين موضوع هيچگاه نبايد دستاوردها و نقاط قوت کشور را کم‌رنگ کند.

حجت‌الاسلام و المسلمين نکونام با تاکيد بر اهميت جهاد تبيين، عنوان کرد: کانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اين حوزه رسالت سنگيني بر عهده دارند چراکه در جلسات و جمع‌هاي بسياري حضور پيدا خواهند کرد بنابراين مي‌توانند در راستاي تقويت اسلام و نظام اسلامي اقدامات بسيار مهم و مؤثري داشته باشند.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري اضافه کرد: افراد شرکت‌کننده در انتخابات مجلس شوراي اسلامي نبايد در امور خود درگير هواپرستي شوند چراکه هواپرستي منجر مي‌شود افراد دست به اموري مانند تخريب، غيبت، زير سوال بردن نظام، دادن وعده‌هاي بيجا، زير پا گذاشتن قانون، تجاوز از حد و حدود مجلس شوراي اسلامي، فريب دادن مردم و… بزنند.

وي تصريح کرد: يکي ديگر از موضوعاتي که اهميت بالايي دارد اين است که کانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي نبايد درگير آرزوهاي طول و دراز شوند چراکه در اين صورت با رسيدن به قدرت و جايگاه از حق منحرف شده و آخرت را به فراموش مي‌سپارند.

حجت‌الاسلام والمسلمين نکونام با اشاره به اينکه در چهارمحال و بختياري چهار حوزه انتخابيه وجود دارد، بيان کرد: کانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اين استان مي‌توانند پيش از فرا رسيدن زمان تبليغات با يکديگر دورهمي برگزار و عهد کنند بدون آلودن کردن فضاي استان با همدلي و وحدت حرکت کنند و مردم را به حضور حداکثري پاي صندوق‌هاي رأي تشويق کنند.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري با اشاره به سخنان امام صادق (ع) تاکيد کرد: ايشان مي‌فرمايند: «مردم و برادران شما حقوقي بر شما دارند که بايد آن‌ها را رعايت کنيد اولين موضوعي نيز اين است که براي مردم آن چيزي را بخواهيد که براي خود مي‌پسنديد»، بنابراين نامزدهاي انتخابات مجلس شوراي اسلامي بايد از دادن وعده‌هاي دروغين به مردم اجتناب کنند.

وي افزود: افراد شرکت کننده در انتخابات مجلس شوراي اسلامي بايد با توکل به خدا حرکت کرده و خود را تسليم اراده الهي کنند چراکه همواره آنچه اراده الهي است نصيب انسان‌ها مي‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمين نکونام خاطرنشان کرد: وحدت آفريني، رفع اختلافات، تکليف محور عمل کردن و… از جمله محورهايي است که بايد مورد توجه کانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي باشد همچنين بيان دستاوردهاي انقلاب اسلامي از جمله مهم‌ترين مواردي است که اين افراد بايد به آن توجه جدي داشته باشند.

انتهاي خبر/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg