کد مطلب: 296430
مسئول بسيج دانشجويي سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) خبر داد:
اعزام کاروان دانشجويان از بام ايران به سرزمين نور
تاریخ انتشار : 1402/11/23 13:04:20
نمایش : 170
مسئول بسيج دانشجويي سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) گفت:کاروان راهيان نور دانشجويي از استان چهارمحال و بختياري با 6 دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملياتي دفاع مقدس در جنوب غرب کشور شد.
به گزارش هفت چشمه به نقل از «جهانبين نيوز»، مرتضي کريمي صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز سومين اعزام دانشگاهيان چهارمحال و بختياري به اردوي راهيان نور با حضور 280 نفر از دانشجويان خواهر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي استان برگزار شد.

وي افزود: بناست دانشجويان در سير تشرفي که به مناطق عملياتي دفاع مقدس دارند، طي 4 شبانه‌روز از مناطق ذوالفقاري، شلمچه، نهر خين، فکه و هويزه، کانال کميل، دوکوهه و يادمان شهيد باقري بازديد کنند.

کريمي ادامه داد: امسال برنامه‌ريزي‌شده تا 650 نفر از دانشجويان دانشگاه‌هاي استان چهارمحال و بختياري را به مناطق عملياتي دفاع مقدس در قالب راهيان نور اعزام  کنيم.

ياسر پيرعلي رئيس دانشگاه شهرکرد هم گفت: اردوهاي راهيان نور باهدف جهاد تبيين فرهنگي و حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت برگزار مي‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين صفي مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان چهارمحال و بختياري نيز گفت: اين اردوها ماندگارترين و مؤثرترين و بهترين کار فرهنگي هستند.

وي افزود: فضايي که در راهيان نور است، مي‌تواند تحولي در وجود دانشجويان به وجود آورد. دانشجوياني که رفتند و برگشتند اين آثار و برکات در وجودشان است و اميدواريم خداوند متعال به ما توفيق دهد بتوانيم فرهنگ ايثار و شهادت را به نسل جديد و جوانانمان معرفي کنيم.


انتهاي پيام/1030ج
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg