کد مطلب: 266130
پرسپوليس 2 – استقلال 1؛
جام حذفي فوتبال| پايان باشکوه با يک دبل سرخ/ تاجگذاري پرسپوليس با عاليشاه
تاریخ انتشار : 1402/03/11 07:49:54
نمایش : 649
در فينال جام حذفي فوتبال پرسپوليس در وقت اضافه موفق شد استقلال را شکست داده و قهرمان جام حذفي شود.

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ بازي فينال جام حذفي فوتبال ايران امشب ميان پرسپوليس و استقلال در استاديوم آزادي برگزار شد تا با مشخص شدن قهرمان فصل فوتبال ايران رسما به پايان برسد.

پرسپوليس قهرمان ليگ براي فتح اين جام نقشه هاي فراواني داشت و مي خواست تا با فتح دومين جام يک فصل رويايي و باشکوه را براي خود رقم بزند.

در مقابل استقلال پس از ناکامي ليگ در انديشه اين بود که با قهرماني در جام حذفي ناکامي ليگ را جبران کرده و با توجه به شکست در دربي ليگ مقابل رقيب ديرينه در فينال جام حذفي با سرخ ها تسويه حساب کند.

بازي با ميدانداري پرسپوليس آغاز شد اما بعد از برتري نسبي پرسپوليس، استقلال بود که با انگيزه بيشتر جلو کشيد و دو موقعيت جدي گل خلق کرد. در ادامه اما اين پرسپوليس بود که در نخستين حمله جدي خود به گل رسيد. استقلال باز هم حمله کرد و حتي به تير دروازه پرسپوليس زد اما به جايي نرسيد تا سرخ ها برنده به رختکن بروند.

استقلال که نمي خواست بازنده باشد، نيمه دوم را توفاني آغاز کرد و  از همان ابتدا توپ را به زمين پرسپوليس برد اما يک بيرانوند آماده آبي ها را ناکام گذاشت. بعد از چند حمله احساسي باز هم پرسپوليس صاحب توپ و ميدان شد و با يک بازي منطقي جريان دربي را کنترل کرد و اجازه نداد تا استقلال به دروازه سرخ ها نزديک شود. ميدانداري پرسپوليس حتي موقعيت هم در پي داشت که در مهمترين آن مهدي ترابي تير دروازه استقلال را لرزاند تا پاسخ تير دروازه حريف را به نوعي داده باشد.

در حاليکه بازي به دقيقه 100 رسيده بود و همه منتظر شنيدن سوت پايان بازي بودند، روي يک ضربه ايستگاهي استقلال با ضربه سر مرادمند مدافع پيش تاخته خود به گل رسيد تا بازي به تساوي کشيده شده و به وقت اضافه برود.

وقت اضافه تمام و کمال از آن پرسپوليس بود. سرخ ها با اينکه در بدترين زمان بازي گل تسواي را خورده بودند، وقت اضافه را با توپ پر آغاز کردند. در وقت اول اضافه اتفاقي رخ نداد اما در وقت دوم اضافه روي يک ضربه ايستگاهي عاليشاه به زيبايي دروازه را گشود تا پرسپوليس مزد برتري اش را بگيرد.

در نهايت اين پرسپوليس در دقايق باقيمانده توانست بازي را اداره کرده و دربي فينال را در وقت اضافه به سود خود تمام کرده و قهرمان جام حذفي شود تا با دبل جام يک فصل باشکوه و رويايي را رقم زده باشضد. استقلال نيز همچون ليگ ناکام ماند تا فصل را با ناکامي مطلق به پايان ببرد.

پرسپوليس 2
گل: مهدي ترابي (30)، اميد عاليشاه (115)

استقلال 1
گل: محمدحسين مرادمند (90+10)

پرسپوليس:
عليرضا بيرانوند، گئورگي گولسياني، مرتضي پورعلي‌گنجي، دانيال اسماعيلي فر (70- فرشاد فرجي)، علي نعمتي، سروش رفيعي (89- سينا اسدبيگي)، مهدي ترابي، ميلاد سرلک، وحيد اميري، سعيد صادقي (89- اميد عاليشاه) و عيسي آل کثير (90+10- مهدي عبدي)
سرمربي: يحيي گل محمدي

استقلال:
سيدحسين حسيني، محمد حسين مرادمند، رافائل سيلوا، جعفر سلماني (67- ابوالفضل جلالي)، صالح حرداني، روزبه چشمي (85- زبير نيک نفس)، آرش رضاوند (85- آرمان رمضاني)، سعيد مهري، مهدي قايدي، ارسلان مطهري (دقيقه 32: پيمان بابايي) و محمد محبي (85: سجاد شهباززاده).
سرمربي: ريکاردو ساپينتو

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg