کد مطلب: 256015
مديرکل تامين اجتماعي چهارمحال و بختياري:
47 هزار نفر در چهارمحال و بختياري مستمري بگير تامين اجتماعي هستند
تاریخ انتشار : 1401/12/24 16:01:09
نمایش : 386
مديرکل تامين اجتماعي چهارمحال و بختياري گفت: در حال حاضر در اين استان ۱۶۰ هزار بيمه شده تحت پوشش وجود دارد که اين عدد با جمعيت مستمري بگيران به ۴۹۴ هزار نفر مي‌رسد.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز; عبدالله مختاري صبح امروز در نشست خبري با اصحاب رسانه چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: مأموريت اصلي سازمان تامين اجتماعي پوشش بيمه اجباري براي افراد جامعه است.

وي افزود: در سال‌هاي ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي ۲۰ درصد جمعيت کشور تحت پوشش بيمه تامين اجتماعي بودند، در چهارمحال و بختياري ۲ هزار و ۵۰۰ بيمه شده ثبت شده که اين رقم با تبعه بيمه شدگان و مستمري بگيران درمجموع ۹ هزار نفر اعلام شده بود.

مديرکل تامين اجتماعي چهارمحال و بختياري ادامه داد: در حال حاضر در اين استان ۱۶۰ هزار بيمه شده تحت پوشش وجود دارد که اين عدد با جمعيت مستمري بگيران به ۴۹۴ هزار نفر مي‌رسد.

مختاري با اشاره به اينکه درمجموع ۴۷ هزار نفر جمعيت مستمري بگيران در چهارمحال و بختياري است، عنوان کرد: همچنين در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۲ هزار و ۸۰۰ ميليارد تومان تعهدات و خدمات تامين اجتماعي بود که پرداخت شد.

وي خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴۲ خدمت سازمان تامين اجتماعي چهارمحال و بختياري در بستر الکترونيک به بيمه‌شدگان و مستمري بگيران ارائه مي‌شود.

مديرکل تامين اجتماعي چهارمحال و بختياري اضافه کرد: در سفر رئيس جمهور پنج مصوبه درمانگاهي براي استان اخذ شد که کلنگ يکي از اين مراکز درماني به زمين زده شده است.

مختاري بيان کرد: طي دو سال گذشته عمده بدهي‌هاي سازمان تامين اجتماعي چهارمحال و بختياري پرداخت شده است در بودجه‌هاي سال‌هاي اخير و سال آينده همراهي خوبي با سازمان صورت گرفته است.

وي با اشاره به اينکه 8 هزار کارگر ساختماني در چهارمحال و بختياري در صف انتظار قرار دارند، تاکيد کرد: مشکلي با به کارگيري کارگران برفاب نداريم و تعهدات کارگران اخراج شده از اين شرکت پرداخت شده است.

مديرکل تامين اجتماعي چهارمحال و بختياري يادآور شد: امسال عيد مستمري بگيران در اين استان در تاريخ‌هاي چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم پرداخت شد و ميزان افزايش حقوق مستمري بگيران طبق قانون منوط به مصوبات شوراي کار است.

انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg