کد مطلب: 245984
مسئول سازمان بسيج رسانه چهارمحال و بختياري خبرداد:
ارسال ۲۵٠ اثر به دبيرخانه جشنواره ابوذر
تاریخ انتشار : 1401/11/13 19:30:47
نمایش : 509
مسئول سازمان بسيج رسانه چهارمحال و بختياري از ارسال ۲۵٠ اثر از رسانه هاي استان به دبير خانه جشنواره رسانه اي ابوذر خبر داد.
به گزارش هفت چشمه؛ احسان ربيعي در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز، با اشاره به اينکه ششمين دوره جشنواره رسانه‌اي ابوذر در چهارمحال و بختياري برگزار شد تصريح کرد: اختتاميه اين جشنواره در دهه دوم اسفند سال جاري برگزار مي شود.

ربيعي بيان داشت: ۲۵٠ اثر در قالب گزارش تحليلي و تحقيقي، گزارش خبري، مصاحبه، يادداشت و سرمقاله، تيتر، اينفوگرافي، موشن گرافي، عکس، کليپ، گزارش ويدئويي، مستند و پادکست بوده است.

وي به محورهاي جشنواره نيز اشاره کرد و بيان داشت: شعار سال، جهاد تبيين، پيوند رسانه و صنعت، مقابله با آسيب هاي اجتماعي، دستاوردهاي انقلاب اسلامي، بسيج و حوزه هاي اقدام، بيانيه گام دوم انقلاب، مکتب شهيد سليماني، اميد و نشاط آفريني، خانواده، جامعه و فرزند آوري، بهبود زندگي ايراني اسلامي، صنايع دستي و گردشگري از محورهاي ششمين جشنواره رسانه‌اي ابوذر بوده است.

ربيعي با اذعان بر اينکه آثار رسيده شده به جشنواره به طور متمرکز در اختيار داوران تهران قرار گرفته است گفت: نتايج آثار در اختتاميه اين جشنواره اعلام و به نفرات برگزيده جوايز نفيس اهدا مي‌شود.

انتهاي پيام/۱٠۲٠ ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg