کد مطلب: 245980
نماينده مردم اردل، فارسان کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي؛
مصوبه پارلمان اروپا عليه سپاه تخلف است
تاریخ انتشار : 1401/11/10
نمایش : 455
قدرت الله حمزه نماينده مردم اردل، فارسان کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي گفت: مصوبه پارلمان اروپا عليه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي غير قانوني و تخلف است.

به گزارش هفت چشمه؛ قدرت الله حمزه نماينده مردم اردل، فارسان کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز در خصوص درخواست پارلمان اروپا عليه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: اقدام ضد ايراني پارلمان اروپا دنباله‌روي از سياست ترامپ است که براي اولين بار نهاد نظامي رسمي يک کشور را در فهرست موسوم به تروريستي قرار داد. 

حمزه با بيان اينکه مصوبه پارلمان اروپا عليه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي غير قانوني و تخلف است اظهار کرد:اين اقدام نسنجيده و نابخردانه نشان‌دهنده عمق کينه و خشم فراوان غرب از اثرگذاري اين نهاد انقلابي است.

وي افزود: اگر سپاه نبود امروز داعش در اروپاجولان مي داد و اين اقدام به ضرر کشورهاي اروپايي تمام خواهد شد.

نماينده مردم اردل، فارسان کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي بيان کرد: سپاه يعني ايران و جهان اسلام و اين نهاد انقلابي نه تنها در حفاظت از انقلاب و ايران بلکه در حفاظت از عراق و سوريه و لبنان و فلسطين و جبهه مقاومت هم بالاترين تاثير را داشته و به همين دليل استکبار جهاني به شدت احساس خطر و ترس کرده است.

انتهاي پيام/570ه

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg