کد مطلب: 245940
رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور؛
تفکر شهيد سليماني اين بود که ملت‌هاي مسلمان شايسته فداکاري هستند/لزوم بهره‌گيري جوانان از ابعاد شخصيتي اين شهيد
تاریخ انتشار : 1401/10/13 15:31:49
نمایش : 687
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به اينکه سردار شهيد حاج قاسم سليماني ملت بزرگ ايران و ديگر مسلمانان جهان را به عنوان ملت‌هاي شايسته فداکاري مي‌دانست، گفت: به همين جهت بود که اين شهيد والامقام در بين ايرانيان و ديگر ملت‌هاي مسلمان داراي محبوبيت شد.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز؛ سردار غلامرضا سليماني در جمع خبرنگاران در چهارمحال و بختياري ضمن گراميداشت ياد و خاطره افتخار ملت ايران و امت اسلام، سردار شهيد حاج قاسم سليماني ازجمله ويژگي‌هاي اين شهيد بزرگوار را داشتن يک تفکر راهبردي عنوان و اظهار کرد: اين ويژگي از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي و ورود وي به سپاه پاسداران همواره همراهش بود.
 
وي افزود: شهيد سليماني هم در دوران دفاع مقدس، هم پس از آن که مسؤوليت امنيت جنوب شرق  کشور را برعهده داشت و هم زماني که فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران و فرمانده جبهه مقاومت بود، همه توجه و انرژي خود را معطوف اعتلاي جهان اسلام مي‌کرد.
 
رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور با اشاره به اينکه سردار شهيد حاج قاسم سليماني ملت بزرگ ايران و ديگر مسلمانان جهان را به عنوان ملت‌هاي شايسته فداکاري مي‌دانست، ادامه داد: به همين جهت بود که اين شهيد والامقام در بين ايرانيان و ديگر ملت‌هاي مسلمان داراي محبوبيت شد.
 
سليماني عنوان کرد: شهيد سليماني تفکر لزوم فداکاري براي ملت ايران و مسلمانان را تنها در انديشه خود محصور نکرده بود، بلکه آن را وارد ميدان عمل نمود و با فداکاري و تقديم جانش اين تفکر را بهترين وجه خود در مقابل ديد جهانيان به نمايش گذاشت.
 
وي شخصيت سردار شهيد حاج قاسم سليماني را يک شخصيت بسيار بلندمرتبه ولي دست يافتني دانست و خاطرنشان کرد: هر کسي به هر ميزاني بخواهد مي‌تواند از اين شخصيت الگو بگيرد، وجوه برجسته وي را درون خود نهادينه و متجلي کند و نسل جوان نيز از اين قاعده مستثني نيستند.
 
رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور با بيان اينکه براي بهره‌گيري و نمايش شخصيت والاي سردار شهيد سليماني مي‌توان از شيوه‌هاي هنري استفاده نمود، اضافه کرد: با ساخت فيلم‌هاي سينمايي، مستندهاي تلويزيوني، سريال‌هاي متعدد زواياي شخصيت بزرگ اين شهيد و افتخار بزرگ ملت ايران و جهان اسلام به نسل‌هاي آينده و به‌ويژه نسل جوان هم منتقل مي‌شود.
 
انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg