کد مطلب: 245886
فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري:
بسيجيان همچنان پاي دستاوردهاي انقلاب ايستاده اند/لزوم بازگشت جوانان فريب‌خورده به بدنه جامعه
تاریخ انتشار : 1401/09/05
نمایش : 450
علي محمد اکبري گفت: به همه دشمنان اخطار مي دهيم و به مردم نويد مي دهيم پاي دستاوردهاي انقلاب ايستاده ايم، فضاي مجازي و دنياي واقعي انسجام بين مردم ايران اسلامي را نشان نمي دهند اما براي يک نظم نوين با مخوريت ايران آماده باشيد و اين قدرت اسلام است که در سراسر جهان ظهور کرده است.
به گزارش  هفت چشمه به نقل از  جهانبين نيوز؛ سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) ظهر امروز در سخنراني پيش از خطبه هاي نماز جمعه شهرکرد، اظهار کرد: عرصه هاي مختلف فعاليت بسيج در عرصه هاي مختلف سازندگي، محروميت زدايي، عمراني،زيرساخت،علمي و فناوري، کشاورزي امنيتي،سياسي، معنويت و تعليم و تربيت است.

وي افزود: بيش از ۹۲ هزار شهيد بسيجي در انقلاب و دفاع ميدس تقديم انقلاب و ايران اسلامي شد و يکي از افتخارات ماندگار بسيج است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) ادامه داد: با دستور امام راحل بسيج مستضعفين تشکيل شد و امروز به يکي از ضرورت هاي کشور براي انسجام، هدايت، جذب، آموزش و... مردم کشور تبديل شده است.

اکبري عنوان کرد: هر جايي که لازم باشد بسيج با رشادت هاي خود حضور دارد همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرم آل الله و امروز که دشمنان به دنبال نااميدي مردم در صحنه هاي مختلف هستند نيز حضور آگاهانه بسيج مشهود است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) خاطرنشان کرد: اگر سيل بيايد اولين گروه هايي که به منطقه اعزام مي شوند بسيجيان هستند، در زلزله بسيج است که آتش به اختيار وارد ميدان مي شوند، حضور بسيجيان در عرصه هاي معنوي مثل نماز جمعه، جشن هاي ملي و... از ديگر ميدان هاي حضور بسيج است.

اکبري اضافه کرد: همچنان که در دفاع مقدس و دفاع از تماميت ارضي ايران اسلامي ثابت کرديم، هنوز در زمينه هاي مختلف و هر جا ضرورت داشت حضور خواهند داشت.

وي بيان کرد: جوانان فريب خورده به جز معاندين و اغتشاشگران که ايجاد مزاحمت کردند، به اموال ديگران آسيب زدند و... بايد به بدنه جامعه بازگردند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) تاکيد کرد: به همه دشمنان اخطار مي دهيم و به مردم نويد مي دهيم پاي دستاوردهاي انقلاب ايستاده ايم، فضاي مجازي و دنياي واقعي انسجام بين مردم ايران اسلامي را نشان نمي دهند اما براي يک نظم نوين با مخوريت ايران آماده باشيد و اين قدرت اسلام است که در سراسر جهان ظهور کرده است.

اکبري افزود: ملت ايران قوي شده است، هر جايي اراده کند مي تواند داشته هاي دشمن را هدف قرار دهد و به همين دليل است که دشمن سعي مي کند با ايجاد اغتشاش در داخل کشور به نظام جمهوري اسلامي خدشه وارد کند که با حضور با بصيرت مردم اين مسائل نيز رفع مي شود.

وي ادامه داد: نيروهاي بسيج بايد قوي تر از قبل باشند و از ظرفيت بسيجيان در عرصه هاي مختلف استفاده شود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) در انتها از حضور اقشار مختلف در نماز جمعه و همچنين از برپايي ميز خدمت براي ارائه خدمات مختلف به مردم استان چهارمحال و بختياري در معيادگاه نماز جمعه تشکر کرد.

انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg