کد مطلب: 245882
جانشين فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع):
وجود شهيد به مكتب انساني و الهي پايداري مي‌بخشد
تاریخ انتشار : 1401/09/03 14:16:15
نمایش : 424
علي افضلي گفت: جانشين فرماندهي سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام گفت: وجود شهيد به مكتب انساني و الهي پايداري مي‌بخشد و تصرفات شهدا در عالم هستي غيرقابل انكار است.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز؛علي افضلي جانشين فرماندهي سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان چهارمحال وبختياري همزمان با گراميداشت هفته بسيج مستضعفين در حاشيه مراسم يادبود شهيدان والامقام بهروز رئيسي،مجيد رييسي و احمدقلي رستمي از شهداي والا مقام جامعه کشاورزي شهرستان شهرکرد که در سالن نمازخانه شهداي مديريت جهاد کشاورزي شهرستان شهرکرد برگزار شد اظهار کرد: شهيدان انسان‌هاي خاصي بودند و جايگاه شهدا، رزمندگان و جهادگران در راه خداوند و ارزش‌هاي دين و اسلام نيز ويژه است و آنانكه توفيق جهاد در راه خدا را ازدست دهند به واقع دچار ذلت شده و از رحمت خداوند دور مي‌مانند.

سردار افضلي، برگزاري يادواره‌هاي شهدا را موجب ماندگاري ارزش‌هاي اسلامي و دوران دفاع مقدس دانست و افزود: ايستادگي و مقاومت و عملكرد مجاهدانه مردم ايران در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در ابعاد مختلف به‌خوبي نمايان است.

وي ادامه داد: وجود شهيد به مكتب انساني و الهي پايداري مي‌بخشد و تصرفات شهدا در عالم هستي غيرقابل انكار است.

افضلي خاطرنشان کرد: قيوم بودن به قدرت و علم بستگي دارد و اگر يكي وجود نداشته باشد، قيموميت حاصل نمي‌شود و شهيدان آگاهي، قدرت و قيموميت را در كنار يكديگر داشتند و اين موضوع باعث شد آنها براي هميشه جاودان باقي بمانند. شهدا با علم از دنيا مي‌روند و شهيد آگاهي و قدرت دارد كه به او حياتي مقوم مي‌دهد.

دکتر حسين برزگر رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان نيز مجاهدت امروز جامعه بخش کشاورزي را اجراي کشاورزي قراردادي، سند الگوي کشت، افزايش بهره‌وري ، افزايش توليد در واحد سطح و خودکفايي در محصولات اساسي دانست و گفت: با امام شهدا و شهيدان عهد مي‌بنديم تا پاي جان حامي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي باشيم.

در ادامه اين مراسم با اهداي لوح سپاس از مجاهدت خانواده شهداي والامقام بهروز رئيسي، مجيد رييسي و احمدقلي رستمي تجليل و تقدير بعمل آمد و در ادامه نيز از خدمات ارزشمند مهندسين طرح همگام با کشاورز بسيج و بازرسين مديريت جهاد کشاورزي شهرستان شهرکرد در امر تنظيم بازار و آرد و نان نيز با اهداي لوح تقدير تجليل شد.


انتهاي پيام/1030ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg