کد مطلب: 245767
امام جمعه شهر اردل؛
نيروي انتظامي ما از بهترين نيروهاي برقراري نظم است
تاریخ انتشار : 1401/07/08 14:12:39
نمایش : 453
حجت الاسلام مهرداد بهرامي گفت:يکي از بهترين و با اخلاق ترين نيروهاي برقراري نظم در ميان کشورهاي جهان نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران است .
به گزارش هفت چشمه، به نقل از جهانبين نيوز، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي ضمن تبريک فرارسيدن ماه ربيع الاول، گفت: بهار ماه‏ ها، ربيع الاول است؛ چرا که آثار رحمت الهي و ذخاير برکات خداوندي در اين ماه پديدار مي‏ شود و انوار جمال الهي بر زمين و زمينيان مي‏‌تابد ،ولادت رسول اکرم(ص) اشرف و سيد موجودات و نزديک‏ ترين خلق به خدا، در اين ماه بوده است.

بهرامي ضمن تسليت سالروز شهادت امام حسن عسگري (ع) ، خواستار برپايي هييت هاي عزاداري در مساجد و تکايا شد و با تبريک آغاز امامت حضرت وليعصر (عج) گفت : منتظران فرج امام عصر (عج) بايد خدمتگزار مردم باشند.

نيروي انتظامي ما از بهترين نيروهاي برقراري نظم است
 
حجت الاسلام  بهرامي در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به اغتشاشات اخير و با تاکيد بر حفظ اقتدار نيروي انتظامي گفت:  يکي از بهترين و با اخلاق ترين نيروهاي برقراري نظم در ميان کشورهاي جهان نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران است .

بهرامي ادامه داد:پليس امنيتي ما و نيروي انتظامي ما اهل خشونت نيست اما مقتدر است و اين اقتدار، نياز اوليه براي برقراري نظم و امنيت اجتماعي است.

امام جمعه شهر اردل با اشاره به برخي مطالبالت و مشکلات مردم شهرستان اردل گفت: جوانان اردل باحداقل امکانات عناوين ملي و بين المللي کسب ميکنند اين نشان استعداد ويژه است،
ورزش شهرستان نياز به يک بازنگري با نگاه روشن بينانه دارد، تنها زمين چمن فوتبال ما در شأن ورزشکاران شهرستان ما نيست لذا مسئولان شهرستاني ذيربط مطالبه جدي در اين زمينه با مسئولان استان داشته باشند.

حجت الاسلام بهرامي در پايان از بانک هاي که در بحث وام ازدواج با جوانان همکاري ميکنند تشکر کرد و بيان کرد: برخي بانک ها به جاي همکاري سنگ اندازي ميکنند، اين مغاير با سياست هاي افزايش جمعيت و ازدواج است لذا از مسئولان مربوط شهرستاني خواستاريم کميته ويژه بانک ها را تشکيل و از بانک ها درخواست گزارش کنند.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg