کد مطلب: 245762
فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع)چهارمحال و بختياري:
شهدا بهترين الگو براي نسل جوان هستند
تاریخ انتشار : 1401/07/07 11:55:31
نمایش : 531
علي محمد اکبري گفت: عليرغم دسيسه ها و دشمني هاي استکبار جهاني هر روز پيوند بين نسل هاي جديد انقلاب با آرمانهاي امام و شهدا مستحکم تر خواهد شد .
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز؛ علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) در حاشيه آيين نمادين زنگ ايثار و مقاوت در استان چهارمحال و بختياري ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس و جبهه هاي مقاومت اظهار کرد: شهدا بهترين الگوي نسل جوان است.

وي ضمن بيان خاطراتي از دفاع مقدس خاطر نشان کرد: امروز نسل جديد انقلاب اگر چه سالهاي دفاع مقدس را به چشم خود نديده اند ولي در دفاع از حريم اهل بيت عليهم السلام و حضور در جبهه هاي مقاومت پيشتاز هستند .

وي تاکيد کرد: عليرغم دسيسه ها و دشمني هاي استکبار جهاني هر روز پيوند بين نسل هاي جديد انقلاب با آرمانهاي امام و شهدا مستحکم تر خواهد شد.

همچنين در اين آيين "رامين خدابخشي" مدير آموزش و پرورش ناحيه دو شهرستان شهرکرد گفت: جوانان در کشور همواره نقش آفريني کرده‌اند و همواره حضور پررنگي داشته اند و 36 هزار دانش آموز شهيد در دوران دفاع مقدس در کشور، سند اين بيداري است.

وي خطاب به دانش آموزان افزود: شما بايد مبلغ طهارت و مقاومت و استقامت باشيد که رمز پيروزي همين پايداري است، همان چيزي که رزمندگان در دوران دفاع مقدس به آن پايبند بودند‌. 

خدابخشي با تاکيد بر الگو‌گيري نسل جوان جامعه از شهدا و ادامه دادن راه آنها از آينده‌سازان انقلاب اسلامي خواست، تا با پيروي از فرامين مقام معظم رهبري و حرکت در مسير رشادت و شهادت توطئه‌هاي دشمنان را خنثي کنند.

وي آئين نواخته شدن زنگ ايثار و مقاوم در مدارس را آشنايي با شخصيت و سيره عملي شهدا و ترويج، انتقال ارزش هاي دفاع مقدس خواند و افزود : شهيد فهميده با شهادت خود درس ايثار و شجاعت را به ما آموخت و اميد است دانش آموزان بتوانند مسير اين شهيد بزرگوار را ادامه دهند. 


انتهاي پيام/1030ج
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg