کد مطلب: 245760
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري:
هشت سال ايستاديم تا وجبي از خاک کشور کم نشود/تجزيه ايران، هدف دشمن در اغتشاشات اخير
تاریخ انتشار : 1401/07/06 11:54:52
نمایش : 603
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: بيش از 44 سال ملت ايران در مقابل تمامي دنيا ايستادند و در جنگ‌هاي مختلف چون، جنگ‌هاي فرهنگي، اقتصادي، سياسي، جنگ نرم، جنگ سخت مقاومت کردند و در شرايطي که امروز هم دشمنان به دنبال تجزيه ايران هستند باز هم اجازه ندادند دشمن به اهداف خود دست يابد.
به گزارش هفت چشمه، سردار علي‌محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس شاهد حضور اقشار مختلف در ميدان نبرد بوديم.
 
وي عشاير خوزستان، ايلام، کرمانشاه و کردستان را اولين گروهي دانست که براي مقابله با دشمنان بعثي ورود کردند، تصريح کرد: از همين‌رو امروز را به نام اقشار مختلف نام‌گذاري کردند.
 
سردار اکبري بيان داشت: يکي از افتخارات ملت ايران، هشت سال دفاع مقدس است و اگر تاريخ 200 سال گذشته يا حتي تاريخ 2 هزار و 500 ساله کشور را بررسي کنيم خواهيم ديد هميشه در جنگ‌هاي مختلف و گاهي حتي بدون جنگ و با مذاکره بخش‌هايي از اين کشور جدا شده است.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: در هشت سال دفاع مقدس با رشادت و ايستادگي و مردانگي مردان مرد ايران و با پيشتازي اقشار مختلف، نسل اول و دوم انقلاب اجازه ندادند حتي يک وجب از کشور در دست بيگانه باشد.
 
وي ادامه داد: مردم ايران در صحنه‌هاي مختلف حضور داشتند و پشت نظام ايستادند، در هفته دفاع مقدس جهاد تبيين و گفتن حقايق و واقعيات جنگ هشت ساله را بايد مورد توجه قرار داد.
 
سردار اکبري گفت: دشمن به پشتيباني ايادي استکباري و همه دنيا با توجه به نوپايي انقلاب و عدم تکميل سازمان نيروهاي مسلح به ايران با هدف تجزيه اين کشور تجاوز کرد، اما با حضور مردم در اقشار مختلف در مقابل دشمن اجازه چنين کار به آن‌ها داده نشد.
 
وي افزود: بسيجيان، ارتشي‌ها، پاسداران، نيروهاي ژاندارمري، شهرباني و کميته‌ها و... آمدند و مقابل دشمن جنگيدند، اما بودند افرادي که در قالب‌هاي ديگر چون جهادسازندگي، هلال احمر، بهداشت و درمان و... وارد صحنه‌هاي جنگ شدند.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري با اشاره به نقش زنان در دفاع مقدس ادامه داد: نبايد از نقش مادراني که دو يا سه فرزند خود را تقديم کردند و يا اجازه دادند همسران و فرزندانشان در مقابل رژيم بعث ايستادگي کنند غافل شد.
 
سردار اکبري اذعان داشت: حضور در عرصه‌هاي دفاع مقدس جهاد تکليفي بود و هرجا نياز بود مردم وارد ميدان شدند و پشتيباني مردم در دوران دفاع مقدس بسيار حائز اهميت است چراکه اگر اين مردم نبودند شايد نتيجه جنگ متفاوت بود.
 
وي اضافه کرد: بيش از 44 سال ملت ايران در مقابل تمامي دنيا ايستادند و در جنگ‌هاي مختلف چون، جنگ‌هاي فرهنگي، اقتصادي، سياسي، جنگ نرم، جنگ سخت مقاومت کردند و در شرايطي که امروز هم دشمنان به دنبال تجزيه ايران هستند باز هم اجازه ندادند دشمن به اهداف خود دست يابد و در روزهاي گذشته نشان دادند پاي انقلاب ايستاده‌اند.

انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg