کد مطلب: 215688
فرمانده کل سپاه در اجتماع بزرگ «روايت جهاد»:
بسيج فرمول حل همه مشکلات و مسائل جامعه است/ فضاي مجازي ميدان بزرگ جنگ ما و استکبار است
تاریخ انتشار : 1401/05/12 08:55:07
نمایش : 624
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: تشکل و تفکر بسيج فرمول و راه حل همه مشکلات و مسائل جامعه است.
به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ سردار حسين سلامي عصر امروز در اجتماع بزرگ «روايت جهاد» که با حضور مشترک ۶ هزار نفر از گروه‌هاي جهادي و فعالان فضاي مجازي بسيج در حرم مطهر امام خميني (ره) برگزار شد، اظهار کرد: عاشورا قله عظيم و دست نيافتني همه فضائل عالم هستي است، مردان و زناني که در آن واقعه عظيم نقش آفريدند و جاودانگي اسلام امتداد شهادت آن مجاهدان تاريخ اسلام و بشريت است.

وي گفت: شما و شهيدان شما صادق هستيد بر عهد خود، بر گفتار خود، قول شما و فعل شما يکي است، امروز آمده‌ايد در جوار بارگاه شريف و نوراني احياگر مجد و عظمت مسلمانان در اين دوره جديد باشيد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بيان کرد: رهبري انقلاب در بيش از چند دهه پيشوايي انقلاب بزرگ، در پيچيده‌ترين توطئه‌ها با ايستادگي، صبر، ثبات قدم، توکل و توسل شما مردم عزيز پيروز شد.

سردار سلامي عنوان کرد: امروز آمده‌ايم تا بر اين وعده صالح خود گواه جديدي باشيم، جمعيت شما را که مي‌بينم همواره در اجتماعات متراکم بسيج در دل آرزو و بر زبان جاري مي‌کنم که اي کاش به وسعت وجود و قلب‌هاي مستحکم، دلداده و دلسوخته و گام‌هاي مستحکم شما در واقعه خونين عاشورا بسيجياني در کنار آن نمونه‌هاي مجسم تقوا و فضيلت مي‌بوديد که اگر اينگونه بود آن واقعه به گونه ديگري رقم مي‌خورد.

وي تصريح کرد: اکنون هستيد، هم در ميدان و هم در عالم آرزو، وجودتان يک دنيا دشمن نيرومند را به عقب رانده و سياست‌هاي دشمن را ناکام گذاشته است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي افزود: شما مردان و زنان، هنرمند در شکستن کاخ آرزوهاي دشمنان هستيد، تاريخ جريان دارد، حق جاري است، باطل صف کشيده و امام در ميانه ميدان است و شما به او لبيک مي‌گوييد و دشمن وراي مرزها در گريز از تعقيب شما است.

سردار سلامي ادامه داد: به ژرفاي عمق جبهه دشمن نگاه مي‌کنيد، شمشيرها را از نيام کشيده و در حال تعقيب دشمنيد و او در حال گريز است، امروز مي‌توانيد به شرق مديترانه برويد، در لبنان تا بيش از يکصد هزار موشک برافراشته و دست‌هاي بر ماشه گذاشته جوانان حزب‌الله را ببينيد.

وي گفت: مي‌توانيد صهيونيست‌ها را بببينيد که ديوارهاي بتني چند صد کيلومتري را به دور خود کشيده‌اند، اما خانه آن‌ها عنکبوتي است، مي‌توانيد فلسطينيان را در غزه، قدس و رام‌الله ببينيد که چگونه مردان مقاومت در مقابل صهيونيست‌ها محکم ايستاده‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اظهار کرد: مي‌توانيد در عراق، افغانستان، بحرين و يمن شکوه مجاهدت متولد شده از درون يک انقلاب باشکوه را ببينيد، به ايران نگاه کنيد تا قدرت شکل يافته از مردم صف در صف قد کشيده براي حمايت از استقلال، آزادي، اسلام و ولايت را ببينيد که شما خود قلب اين تشکل جهاني هستيد.

سردار سلامي عنوان کرد: شليک موشک‌ به سمت مواضع، تصرف شناورها و اسقاط هواپيماهاي دشمن را ديده‌ايد و اين واقعيت‌هاي بزرگ نشان از آن دارد که شاکله دفاعي و قدرتمند اسلام شکل گرفته است.

وي گفت: خداوند راضي شد و امام حسين (ع) شهيد و اهل‌بيت آن حضرت اسير شوند، تا هيچ بهانه‌اي براي هيچ کس براي ترک ميزان جهاد باقي نماند و نابرابري و قدرت بهانه‌اي براي ترک ميدان قدرت يا سازش با دشمن نباشد، مسلمانان در حقانيت خود پيروزند و اين پيام بزرگ نهضت عاشورا بود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تصريح کرد: راه بسته اما دشمن به دنبال بازگشت است و مي‌خواهد نقطه رجعتي بگذارد، البته اين آرزو با او ميلياردها سال نوري فاصله دارد اما دشمن ما همواره با محاسبات غلط سياست مي‌ورزد، امروز دو نقطه اصلي را هدف گرفته و نبرد خود را با ملت‌هاي مسلمان آغاز کرده و هدفش فلج کردن جوامع مسلمان بوده، او از اين هدف دور شده اما اين در نيتش وجود دارد از اين رو تحريم‌ها را عليه مسلمانان آغاز کرده است.

سردار سلامي ادامه داد: دشمن ناکام مانده و دريافته است ملت بزرگ ايران به برکت هدايت‌هاي رهبر بزرگوارش و کمک بسيجيان که مظاهر نزول ملائکه الهي بر اين سرزمين هستند، روياروي او ايستاده‌اند.

وي افزود: کمک‌هاي مومنانه شما آلام‌ بخشي از جامعه ما را سبک کرد، شما بسيجيان بيرق‌داران نشاط و سفيران مظهر خلق عظيم، اسوه حسنه و تجسم پيامبر اسلام هستيد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بسيج را فرمول حل همه مشکلات و سختي‌هاي جامعه دانست و گفت: بسيج مخلوقي اعجازبرانگيز از خدواند متعال است که در نقشه امام راحل و فضاي ذهني رهبر معظم انقلاب نقش بست تا اين لشکر بزرگ را براي حل مشکلات کشور آماده کند.

سردار سلامي تاکيد کرد: دشمن در فضاي فيزيکي شکست خورده و راه نجات نظامي بر او بسته است، از اين‌رو يکي ديگر از ترفندهاي دشمن راهي براي تسخير قلب‌ها و ذهن‌هاي جوانان مسلمان است.

وي تصريح کرد: رسانه و فضاي مجازي يک ميدان بزرگ بين جنگ ما و استکبار است، دشمن مي‌خواهد از فرزندان اين امت هويت‌زدايي کرده و جوانان ما را نسبت به تاريخ شکوهمند انقلاب و دستاوردهايش در معرض شک قرار داده و اعتماد و ايمان جوانان ما را سست کند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي خاطرنشان کرد: دشمن مي‌خواهد جوانان ما حجاب‌گريز و نمازگريز بوده و انديشه‌هاي باطل غرب را که چيزي جز اسارت و بردگي در دنياي جهالت مدرن نداشته جاري کند، او هرگز خيرخواه ما نيست، در اين جبهه تقابل بدانيد در کدام سوي واقعه بايد ايستاد.

سردار سلامي افزود: فضاي مجازي راوي رسواکننده و سياست واقعيت دشمن است، به ملت آگاهي بخشيده و بدانيد شما بر حقيد.

وي عنوان کرد: در جغرافياي فضاي مجازي و حقيقي هيچ جزء خنثايي وجود ندارد، اينجا يک سرزمين جنگ جديد است، دشمن مي‌خواهد روايت‌هاي جعلي و معکوس از شکوه انقلاب ما ايجاد کند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ادامه داد: ما در علم، فناوري، صنعت، دفاع و بهداشت پيش رفته و در ميان فضاي تحريم توانسته‌ايم کشور را مستقل کنيم، شما افسران جنگ نرم با اعتماد به نفس و توکل بر خداوند کار را ادامه دهيد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg