کد مطلب: 215650
آخرين اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاریخ انتشار : 1401/04/13 09:23:48
نمایش : 631
با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستاني در ليگ‌هاي فوتبال اروپا خبر‌هاي گوناگوني درباره بازيکنان شاغل در اين ليگ‌ها منتشر مي‌شود.

به گزارش هفت چشمه، پنجره نقل و انتقالات فوتبال اروپا از روز جمعه اول جولاي به طور رسمي در ليگ‌هاي معتبر فوتبال اروپا از جمله ليگ برتر، سري آ و لاليگا باز شده و خبر‌هاي تاييده شده و شايعاتي زيادي درباره بازيکنان در رسانه‌ها منتشر مي‌شود.

در اين گزارش به مهمترين اخبار و گمانه زني‌هاي مربوط به نقل و انتقالات بازيکنان اشاره مي‌کنيم

فيرمينو آماده گفت و گو در مورد آينده خود است

روبرتو فيرمينو بازيکن ليورپول در آخرين سال قرارداد خود با ليورپول است و ساندي ميرر مي‌گويد که او با سران باشگاه جلسه‌اي خواهد داشت تا در مورد آينده خود صحبت کند.

چلسي در تعقيب دي ليخت

به گزارش CBS Sports، چلسي به طور جدي در تعقيب ماتييس دي ليخت مدافع يوونتوس هستند.

آبي‌ها بر اين باورند که مي‌توانند بازيکن ملي پوش هلندي را با قيمتي در حدود ۶۰ تا ۶۵ ميليون پوند (۷۹ ميليون دلار) جذب کنند، بدون اينکه در اين مرحله معاوضه‌اي شامل جورجينيو در نظر گرفته شود.

سارابيا در پي اس جي مي‌ماند

پابلو سارابيا پس از حضور قرضي فصل گذشته در اسپورتينگ، به پاري سن ژرمن برمي گردد. AS مي‌گويد او در فصل آينده بخشي از برنامه‌هاي قهرمان فرانسه خواهد بود.

يوونتوس و زانيولو به توافق رسيدند

به گزارش Tuttosport، يوونتوس با نيکولو زانيولو بازيکن رم به توافق رسيده است.حالا بانوي پير بايد بر سر مبلغي با آ اس رم به توافق برسد.

رن و بارسلونا در مورد اومتيتي مذاکره کردند

بارسلونا و رن در حال مذاکره بر سر مبلغ انتقال قرضي ساموئل اومتيتي به ليگ ۱ فرانسه هستند. در روز‌هاي اخير مذاکرات شدت گرفته است.

براردي مد نظر آث ميلان است

طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت، دومنيکو براردي مورد توجه آث ميلان قرار گرفته است. وينگر ۲۷ ساله ايتاليايي ساسولو بازيکني است که قهرمان سري آ مدتي است به دنبال خريد او است.

تلاش يوونتوس براي جذب کوليبالي

طبق گزارش La Stampa، يوونتوس براي جذب کوليبالي، مدافع مياني ناپولي تلاش مي‌کند.يک سال از قرارداد اين مدافع باقي مانده است و ناپولي مايل است با فروش او پولي به دست آورد.

برناردو سيلوا با انتقال بارسلونا موافقت کرد

به گزارش اسپورت، هافبک منچسترسيتي براي انتقال به بارسلونا چراغ سبز نشان داده است.

مدتي است که گمانه زني‌ها درباره انتقال اين بازيکن ملي پوش پرتغالي به نيوکمپ مطرح شده است و سال ۲۰۲۲ مي‌تواند سالي باشد که غول‌هاي لاليگا در نهايت اين بازيکن را جذب کنند.

پوگبا و دي ماريا در آستانه امضاي قرارداد با يوونتوس هستند

به نظر مي‌رسد ورود پل پوگبا و آنخل دي ماريا به تورين قريب الوقوع است. فابريتزيو رومانو، کارشناس بازار نقل و انتقالات، ادعا مي‌کند که اين انتقال نزديک به نهايي شدن است.

تماس منچستريونايتد و آرسنال با ديبالا

 به گزارش FCInterNews، منچستريونايتد و آرسنال هر دو با نمايندگان پائولو ديبالا تماس گرفته اند تا در مورد علاقه احتمالي او براي انتقال به انگليس پرس و جو کنند.

مهاجم آرژانتيني که يوونتوس را به عنوان بازيکن آزاد ترک کرده است، به شدت مورد توجه اينتر قرار گرفته است، اما ممکن است از ليگ برتر سر در بياورد.

نبرد در منچستر بر سر گنابري

گنابري نام ديگري در بازار نقل و انتقالات تابستاني است. مهاجمي که پيشنهاد تمديد بايرن مونيخ را رد کرد، ممکن است در پنجره نقل و انتقالات اين باشگاه آلماني را ترک کند.

يک سال از قرارداد گنابري باقي مانده است و بايرن اگر نتواند قراردادش را تمديد کند، حاضر است پيشنهادي حدود ۴۰ ميليون يورو را براي او بپذيرد. طبق ادعاي مطبوعات انگليسي منچسترسيتي و منچستريونايتد علاقمند به جذب اين بازيکن هستند.

تاتنهام، اورتون و نيوکاسل براي لينگارد مي‌جنگند

ميرر ادعا مي‌کند که تاتنهام، اورتون و نيوکاسل براي جذب جسي لينگارد، هافبک ملي پوش انگليس رقابت مي‌کنند.
لينگارد منچستريونايتد را به عنوان بازيکن آزاد ترک کرده است.

بارسا به جذب آلونسو نزديک شد

اسپورت مدعي شده است که بارسلونا به توافقي براي جذب مارکوس آلونسو، مدافع کناري چلسي نزديک شده است.

انتظار مي‌رود مدافع چپ ملي پوش اسپانيايي با قراردادي به ارزش حدود ۱۰ ميليون يورو (۹ ميليون پوند/۱۰ ميليون دلار) در تابستان امسال به کشورش بازگردد.

آماده باش چلسي براي خريد  کريستيانو

کريستيانو رونالدو مي‌خواهد منچستريونايتد را ترک کند و طبق گزارش سان، چلسي مايل به خريد او است. آبي‌ها به دنبال مهاجمي براي پرکردن جاي خالي روملو لوکاکو هستند که به اينتر برگشته است.

اين روزنامه انگليسي همچنين به ملاقات اخير بوهلي، مالک چلسي و خورخه مندس، مدير برنامه‌هاي رونالدو اشاره کرده است.

ميلان به دنبال آسنسيو است

آث ميلان تلاش خود را براي خريد مارکو آسنسيو از رئال مادريد افزايش داده است، ميلان نيوز گزارش مي‌دهد که تماس جديدي با بلانکوس‌ها برقرار شده است.

وينگر ملي پوش اسپانيايي همچنين به آرسنال و ليورپول لينک شده است، اما او ممکن است به قهرمان فعلي سري آ بپيوندد.

پيشنهاد شفاهي منچستريونايتد به اريکسن

به گزارش ديلي استار، منچستريونايتد يک پيشنهاد شفاهي به کريستين اريکسن ارائه کرده است.

بازيساز دانمارکي پس از پايان قرارداد کوتاه مدتش با برنتفورد بازيکن آزاد است و پس از چندين سال حضور در رادار شياطين سرخ همچنان مورد علاقه آن‌ها است.

PSV به دنبال بازگرداندن واينالدوم است

انتقال جورجينيو واينالدوم از ليورپول به پاري سن ژرمن طبق برنامه ريزي انجام نشد و او ممکن است پس از تنها ۱۲ ماه حضور در فرانسه اين کشور را ترک کند.

گفته مي‌شود PSV مشتاق جذب مجدد اين بازيکني است که خوب مي‌شناسد و آيندهوون داگبلاد گزارش مي‌دهد که اين تيم در حال بررسي امکان بازگرداندن ملي پوش هلندي به کشورش است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg