کد مطلب: 205580
فرمانده کل سپاه پاسداران:
غروب دشمنان نزديک شده است/ ما به پاي آرزوهاي ملت تا پاي جان مي‌مانيم
تاریخ انتشار : 1401/02/30 13:13:49
نمایش : 874
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اصفهان شهر و سرزمين جهاد است، بعضي ها حس کنند خبري در راه است اما دشمن افول کرده و به غروب نزديک شده است.

به گزارش هفت چشمه؛ به نقل از صاحب نيوز؛ سردار سرلشکر حسين سلامي، فرمانده کل سپاه پاسداران شامگاه پنج‌شنبه در سالگرد شهداي حادثه تروريستي خاش در گلستان شهداي اصفهان در جمع مردم و خانواده‌هاي شهدا اظهار کرد: به اصفهان افتخار مي‌کنم به مردان مجاهد و شهيدان درخشان و اين ديار ارادت دارم و خود را ذره‌اي ناچيزي در برابر عظمت اين خانواده‌ها مي دانم، اجر خانواده شهدا کمتر از اجر شهيدانشان نيست.  شخصي که شهيد مي شود به آرزوي خود مي رسد و آن کس که مي‌ماند آرزوهايش را به پيشگاه خدا هديه ميکند.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: اصفهان شهر و سرزمين جهاد است، صحنه شهادت است، ميدان وفاداري است، صحنه فداکاري است، تجلي‌گاه صادق وعده الهي است، جلوه گاه روح بلند مردان و زناني است که اگر قرن ها آرزو مي کردند در آن صحنه هاي سخت مي‌بودند و در اين سال‌هاي سخت به وعده هاي خود عمل کردند.

وي بيان کرد: قطعا تمام کوچه‌ها و خيابان هاي اين شهر و اطراف همه با نام شهيدان طنين است، خانه‌اي که از آن شهيدي را براي دفاع از دين خدا مي فرستد، وداع بي بازگشت انجام مي‌دهد ثوابي بي‌بديل انجام مي‌دهد.

سردار سرلشکر سلامي توضيح داد: اگر کسي در ملتي لباس جهاد را در بياورد لباس ذلت مي‌پوشد، اگر ما در گلستان شهدا جمع شده ايم اولين بشارت اين است که شهدا ضامن عزت همه ما شده‌اند، شهدا حصار اصلي امنيت ما هستند، اين حقيقت است اصفهان سرزمين حماسه‌ها است.

وي اذعان داشت: شهدا اسلام را در مقابل کفر پيروز کردند، دشمنان تمام هدفشان اين است که امام مسلمين در صحنه هاي سخت دوباره تنها بماند اما اين ملت بزرگ آرزوهاي دشمن را دفن مي کند، دشمن آرزوهايش را هر روز در اثر استقامت شما در برابر تحمل شما در قبرستان ها دفن مي‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: دشمنان مي‌دانند چگونه جوانان ما در ميدان‌ها برخط مي‌شوند تا سياست شيطان را با شکست مواجه کنند، ما مستمرا تمام تفکر و آرزوسازي دشمن را تعقيب مي کنيم مجبوريم روزانه آن‌ها را رصد کنيم لحظه‌اي نيست که کاخ سفيد نشينان سياه‌بخت و همراهان و همرازان آنان براي شکستن اين ملت نقشه نکشند تمرکز آنان بر اين ملت و قاعده بسيج ما است. به دنبال جداسازي و تفکيک هستند و ما مي دانيم امام مومنان ديگر تنها نمي‌ماند.

وي تاکيد داشت: دشمنان شما را نمي‌شناسد هر روز با تصورات باطن توطئه مي چيند، بايد ديد چگونه يک ملت در اوج تنهايي در ۴۴ سال پيش در يک نظام جهاني اين چنين پابرجا و باشکوه جلوه جمال الهي را به نمايش مي‌گذارند شکست دادن اين دشمنان جز به تاييد الهي ممکن نبود. صبر و توکل ثبات قدم همه‌ي اين معاني در روح و کلام اخلاق شهدا جلوه هاي دل‌انگيزي داشت و هيچ کس به خود اجازه نمي‌داد ميدان را ترک کند.

سردار سر لشکر سلامي اعلام کرد: خدارا شاکريم با رويش هاي مختلف خود  نشانه‌هاي ديگر ظاهر کرد ميدان جهاد ادامه يافت با اطمينان مي گويم اگر جوانان ما نبودند داستان اين شکوه، امنيت و عزت نبود ما پيشرفت هاي بي‌نظيري کرده‌ايم که هنر ولايت است که با يک دست دشمن را متوقف کرده است و با دستي ديگر کشور را جلو مي برد. دشمن مي‌داند کجا را نشانه بگيرد.

وي تصريح کرد: در تاريخ پيدا نخواهيد کرد کشوري در محاصره جهاني در فشار سياسي ده ها سال ايستادگي کند و دست هاي دشمن را ببندد، قرآن وحي جاري است که مي گويد ياد بياوريد دشمنان ميخواستند شمارا محاصره کنند اما خداوند دست هاي آن‌هارا بست، ما آزادي عمل داشتيم با ابتکار عمل پيش مي رفتيم و مي رويم و دشمن نمي‌تواند در مقابل اين عمل کوچک‌ترين تکاني بخورد، دشمن ياراي پاسخ دهي ندارد و اين نصرت الهي است که امام ملتمان امام خامنه‌اي عزيز اينگونه ميتواند دشمنان را مديريت کند و اجازه عملي به دشمنان ندهد اما خود و هميارانش آزادي عمل داشته باشند.

فرمانده کل سپاه پاسداران يادآور شد: دشمن شايعه مي‌سازد، حرف زياد مي زد، تهي از حقيقت و خالي از محتوا است و خيال مي بافد و توهم مي‌پراکند که بعضي ها حس کنند خبري در راه است اما دشمن افول کرده و  به غروب نزديک شده است. شما تازه در ميانه‌ي سپهر حماسه هاي جاودان اسلام خورشيد قرار داريد چراکه انقلاب در حال درخشش است و اين ثمره درخشش است.

وي تصريح کرد: هم اکنون که اينجا نشسته‌ايم جوانان بي شماري در ارتفاعات در غرب، جنوب، جنوب شرق به دور از خانواده با چشماني باز از مرز‌ها پاسداري مي‌کنند، همکاران ما در نيروي‌هاي زميني، دريايي  ارتش، سپاه و نيروهاي مرزباني نيروي انتظامي و ساير نيروهاي مسلح همه مقتدرانه با هزاران خانواده منتظر از حريم اين کشور و نظام پاسداري مي‌کنند مردم قاعده اين نظام هستند و قائمه آنان رهبري است، دشمن اين دو را هدف گرفته است او همواره شکست مي خورد اما دست بر نمي دارد مگر اينکه ما از دين دست برداديم و اين ممکن نيست.

سردار سرلشکر سلامي اظهار داشت: دشمنان بايد بپذيرند ما شکست ناپذيريم، بايد بپذيرند ما نفوذناپذيريم، بايد بر اين آگاهي ملت آگاه باشند، من صميمانه دست ملت را مي بوسم با اين صبر، آگاهي و شکيبايي و با نجابت پژواک صداي بيگانه نشدند و زمزمه هاي شيطان را تشخيص دادند و از کلام خدا تفکيک کردند، درود بر اين ملت سرافراز هرچه دشمن نعره مي کشد و جادو مي‌کند ملت با آگاهي خود همه اين جادوها را باطل مي‌کنند، اين ملت واقعا بي نظير هستند و اگر هزاران بار جان ناقابل ما فداي آن‌ها شود ارزشمند است.

وي ادامه داد: ما به پاي آرزوهاي ملت تا پاي جان مي‌مانيم و بهترين آرزوها فدا شدن براي  تحقق آرزوهاي ملت است، و دشمنان تصور نکنند که مردم ما شکست پذيرند، دشمنان ميخواهند ذهن جوانان را تسخير کنند اما جوانان ما مومن و اهل استقامت هستند، اين نبرد ادامه دارد اما ما در حال پي نمودن راه هاي بزرگ هستيم، صبح و فتح مبين نزديک است و اين هماني است که خداوند وعده داد.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: با اراده پيش‌ مي‌رويم مستحکم و با ثبات، ما چرا بايد از آمريکايي بترسيم که خود امروز گرفتار است، و نمي تواند داخل و خارج خود را اداره کند، فرار او از افغانستان را ديديم ، فرار تدريجي او را از عراق مي‌بينيم شکست او از يمن را مي‌بينيم رخسار او افسرده است و کساني که به آن تکيه کردند، کساني که به تکيه‌گاه هاي عنکبوتي تکيه مي‌کنند بايد بدانند که به بد تکيه‌گاهي متوسل شده‌اند. اما شما به خدا تکيه مي‌کنيد و آن‌ها چنين پناه‌گاهي ندارند.

وي در پايان متذکر شد: در حال مشاهده زوال دشمن هستيم، و ما اين را نمي‌گوييم خودشان مي‌گويند، پس بمانيم، شرط نزول نصرت ها ماندن در صحنه است، امداد هاي الهي به شرط حضور مومنان نازل مي‌شود و در صبر خانواده‌ها خدارا براي ملت عزيز شاکريم، و به پاي اين ملت بزرگ ، پرافتخار  و متکي بر اسلام خواهيم ماند.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg