کد مطلب: 205576
مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري:
امشب از ميزان آلايندگي و گرد و غبار در چهارمحال و بختياري کاسته مي‌شود/ گروه‌هاي حساس بعدازظهر در خانه بمانند
تاریخ انتشار : 1401/02/28 11:36:19
نمایش : 749
مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري با بيان اينکه به تدريج از اواخر وقت امروز و امشب از ميزان آلايندگي و گرد و غبار کاسته مي‌شود گفت: از آنجايي که بعدازظهر شاهد افزايش ميزان آلايندگي هستيم توصيه مي‌شود گروه‌هاي حساس از خروج از منزل خودداري کنند.
به گزارش هفت چشمه، مهران چراغ‌پور مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: چند روزي است که شاهد ورود گرد و غبار به اين استان هستيم و وزش نسبتا شديد تا شديد باد را در اکثر نقاط داشتيم.
 
وي با بيان اينکه براي بعدازظهر امروز انتظار داريم شاهد افزايش سرعت وزش باد و خيزش و انتقال گرد و غبار در برخي از مناطق باشيم تصريح کرد: به تدريج از اواخر وقت امروز و امشب از ميزان آلايندگي و گرد و غبار کاسته مي‌شود.

چراغ‌پور گفت: درحال حاضر به لحاظ آلايندگي مشکلي در استان نداريم اما از آنجايي که بعدازظهر شاهد افزايش ميزان آلايندگي هستيم توصيه مي‌شود گروه‌هاي حساس از خروج از منزل خودداري کنند.
 
چراغ‌پور اضافه کرد: براي روزهاي پنجشنبه، جمعه و اوايل هفته آينده آسمان استان صاف تا کمي ابري گاهي همراه با وزش باد پيش‌بيني مي‌شود و پديده خاصي را طي اين مدت نداريم.
 
مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري بيان داشت: از نظر دمايي افزايش نسبي و تدريجي دما را در پيش رو داريم که امروز صبح هم اتفاق افتاده است.
 
وي يادآور شد: صبح امروز شهرکرد با کمينه دماي هشت درجه سانتي‌گراد خنک‌ترين ايستگاه استان بود و طي 24 ساعت گذشته لردگان با بيشينه دماي 31 درجه سانتي‌گراد گرم‌ترين ايستگاه به ثبت رسيد.
 
انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg