کد مطلب: 205574
مديرکل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري‌/
نقش‌آفرينان عمليات بيت‌المقدس، در چهارمحال و بختياري تجليل مي شوند
تاریخ انتشار : 1401/02/27 15:13:24
نمایش : 556
مديرکل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري‌ گفت: محوري ترين برنامه در ايام سوم خردادماه و سالروز آزادسازي خرمشهر تجليل از پيشکسوتان و نقش‌آفرينان عمليات بيت‌المقدس، برگزاري سرود سلام فرمانده با حضور دانش‌آموزان اين استان و... است.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز; منوچهر ذوالفقاري مديرکل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري در شوراي بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي اسلامي استان، اظهار کرد: براي تکيميل دانشنامه دفاع مقدس چهارمحال و بختياري تاکنون ۱۰۰ مقاله تهيه شده است، اما در زمينه فرهنگي در اين خصوص هيچ کاري صورت نگرفته است، درواقع يک‌سوم کار دانشنامه انجام شده است.
 
وي افزود: ۱۲ يادمان شهيد در حال ساخت داريم که براي ۹ يادمان آن به‌ويژه در دو شهرستان بروجن و کيار کار خاصي انجام نشده است، براي تکميل اين يادمان‌ها نيازمند تخصيص اعتبار هستيم.
 
مديرکل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري ادامه داد: با اشاره به لزوم گراميداشت عمليات گسترده و با ارزش بيت المقدس که منجر به آزادسازي ۶ هزار کيلومتر از خاک ايران شد، گفت: بايد از فتح خرمشهر درس بگيريم، قدردان دلاورمرداني‌هاي رزمندگان باشيم و اين فتح بزرگ را نصب‌العين خود قرار دهيم .
 
ذوالفقاري عنوان کرد: صبحگاه مشترک قرار است در همه استان‌ها انجام شود لذا پيشنهاد مي‌شود با توجه به در پيش بودن کنگره شهداي عشايري اين برنامه با محوريت سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) در روز سوم خردادماه ۱۴۰۱ صورت گيرد.
 
وي خاطرنشان کرد: همچنين غبارروبي گلزار شهدا نيز روز چهارم خرداد انجام مي‌شود.
 
مديرکل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري اضافه کرد: دفاع مقدس مصداق عينيه جهاد تبيين مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامي است و لازم است از ظرفيت ايام سوم خرداد استفاده شود تا مباحث مورد نظر مقام معظم رهبري در اين خصوص براي مردم تبيين شود.
 
ذوالفقاري بيان کرد: بهره‌گيري حداکثري از فضاي مجازي و رسانه ملي براي بيان دستاوردهاي انقلاب اسلامي و رشادت‌هاي مربوط به جنگ تحميلي ضروري است.
 
وي گفت: محوري‌ترين برنامه در ايام سوم خردادماه و سالروز آزادسازي خرمشهر تجليل از پيشکسوتان و نقش‌آفرينان عمليات بيت‌المقدس، برگزاري سرود سلام فرمانده با حضور دانش‌آموزان اين استان و... است.
 
انتهاي پيام/۱٠۳۱ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg