کد مطلب: 205572
وزارت اطلاعات اعلام کرد:
مسدودسازي حساب‌هاي بانکي ۵۴۵ عامل غيرمجاز ارزي و رمزارز
تاریخ انتشار : 1401/02/24 13:47:19
نمایش : 715
با رصد و اشراف اطلاعاتي بر شبکه دلالان غيرمجاز ارزي، معاملات پنهان و مشکوک ارزي و رمزارز کشور، حساب‌هاي بانکي ۵۴۵ نفر از عوامل غيرمجاز ارزي در سطح کشور شناسايي و مسدود شد.

به گزارش هفت چشمه؛ به نقل از وزارت اطلاعات،‌ با رصد و رهگيري‌هاي اطلاعاتي اين وزارتخانه، ضمن اشراف بر شبکه دلالان غيرمجاز ارزي، معاملات پنهان و مشکوک ارزي و رمزارز کشور، با همکاري بانک مرکزي و با دستور مقام قضائي، حساب‌هاي بانکي ۵۴۵ نفر از عوامل غيرمجاز ارزي در سطح کشور شناسايي و مسدود شدند. 

 
با اجراي طرح برخورد با عوامل داد و ستد غيرمجاز ارزي در مدت اخير، ۹۲۱۹ فقره حساب بانکي با گردش بيش از ۶۰۰ هزار ميليارد ريال از اين عناصر در سطح کشور مسدود شد.
 
وزارت اطلاعات ضمن اعلام پايش دقيق و مستمر فعاليت‌هاي غيرقانوني ارزي و غيرمجاز رمز ارز، به مردم شريف ايران اطمينان مي‌دهد که علاوه بر رهگيري و برخورد با عاملين التهاب در بازار ارز، همزمان و همراه با اجراي کامل اقدام ملّي مردمي سازي و توزيع عادلانه يارانه‌ها، اجازه سوء استفاده از فضاي معاملات غيرقانوني و قاچاق کالاهاي اساسي را نخواهد داد و از هيچ تلاشي براي حفظ آرامش و ثبات بازارهاي مرتبط با معيشت مردم دريغ نخواهد کرد. 
 
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg