کد مطلب: 205326
يک اتفاق عجيب ديگر در فدراسيون عزيزي خادم/ انتقال باشگاه پيکان به کميته آموزش فدراسيون؟+سند
تاریخ انتشار : 1400/10/29 12:55:39
نمایش : 764
کميته آموزش فدراسيون فوتبال در اقدامي عجيب از نفراتي براي حضور در کلاس‌هاي مربيگري استفاده مي‌کند که شائبه هاي بسياري را باعث شده است.

به گزارش هفت چشمه به نقل از خبرگزاري فارس، کميته آموزش فدراسيون فوتبال با روي کار آمدن شهاب عزيزي خادم دستخوش تغييراتي شد. در اين راستا، جلال چراغپور به عنوان رئيس اين کميته و نيما نکيسا به عنوان رئيس دپارتمان منصوب شدند. 

با گذشت چند ماه از فعاليت اين کميته، شاهديم که اتفاقات جالبي در آن رخ مي‌دهد. به طور مثال، نفراتي به عنوان ناظر در کلاس‌هاي مربيگري حکم دريافت مي‌کنند که به نظر مي رسد فاقد استانداردها و شرايط هستند و به نوعي چنين رويه اي در فدراسيون وجود داشته که فردي که مي‌خواهد ناظر کلاس‌هاي مربيگري باشد، بايد کارمند فدراسيون، عضو يا رئيس کميته آموزش باشد، اگر اين چه اين رويه تبديل به قانون نشده اما عملا شاهديم سرپرست تيم فوتبال پيکان با امضاي حسن کامراني فر به عنوان ناظر در کلاس‌هاي مربيگري در اروميه معرفي شده است.

اکنون سوال از فدراسيون و کميته آموزش اين است که سعيد دقيقي که سرپرست تيم فوتبال پيکان است و مدرس محسوب نمي‌شود و البته حدود 2 ماه پيش کلاس‌هاي مربيگري A را پشت سر گذاشته، چگونه به عنوان ناظر در کلاس هاي آموزشي حضور پيدا کرده؟ آيا قانوني در اين زمينه وجود ندارد که استانداردها چيست و چگونه مي شود سرپرست يک تيم ليگ برتري، وارد چنين دوره اي شود؟ (تصوير نامه ابلاغ به هيات فوتبال که توسط دبيرکل فدراسيون امضا شده را در زير ببينيد)

اکبر محمدي مديرعامل باشگاه پيکان هم به عنوان دستيار سنجري در کلاس هاي مربيگري B در شهر ري فعاليت مي‌کند. باز هم اين سوال ايجاد مي‌شود که آيا واقعا مديرعامل يک باشگاه 20 روز فرصت دارد در کلاس‌هاي مربيگري به عنوان دستيار يک مدرس فعاليت کند؟ پس تکليف باشگاه پيکان چه شده و چگونه اداره مي شود؟ البته تنها اين 2 نفر از باشگاه پيکان توسط کميته آموزش فدراسيون حکمي دريافت نکردند چون علي الله‌کرم دستيار مجتبي حسيني هم به عنوان مدرس کلاس‌هاي مربيگري B در کرج معرفي و مشغول به کار شد.

بايد اين پرسش را مطرح کرد انتخاب مديرعامل، سرپرست و مربي از باشگاه پيکان توسط کميته آموزش فدراسيون چه توجيهي دارد؟ آيا اينگونه چيدمان مدرسين، ناظران و ... توسط کميته آموزش و انتخاب چندين نفر از يک باشگاه ايجاد شائبه نمي‌کند؟ آيا اين نوع انتصابات و چيدمان ها را نوعي انتقال باشگاه پيکان به کميته آموزش نمي توان تفسير کرد؟ و در نهايت بايد پرسيد مسئوليت نظارت روي کميته‌هاي فدراسيون به عهده چه کسي است تا چنين اتفاقاتي رخ ندهد؟

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg