کد مطلب: 205229
فرماندار شهرستان اردل:
امنيت و اقتدار کشور را مديون خون شهدا هستيم
تاریخ انتشار : 1400/09/03 09:24:01
نمایش : 923
محمود کياني گفت:اگر امروز عزت و افتخاري داريم و شاهد پيشرفت علمي کشور هستيم مديون فداکاري و رشادت شهدا است که با تقديم جان خويش امنيت و آرامش امروز را تامين کردند.
به گزارش هفت چشمه؛ به نقل از جهانبين نيوز، محمود کياني فرماندار شهرستان اردل در اولين يادواره شهداي مداح شهرستان اردل با گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي به خصوص شهداي دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم و سلامت، افزود: اگر امروز عزت و افتخاري داريم مديون فداکاري و رشادت شهدا است که با تقديم جان خويش امنيت و آرامش امروز را تامين کردند.

کياني افزود: صداقت و شجاعت رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس باعث شد تا دشمنان به خوبي بر قدرت و تفکر بسيجي ما آشنا شوند و اين تفکر ناب رمز پيروزي است.

وي بيان کرد:رشادتها و پايمردي شهدا و جانبازان انقلاب اسلامي ايران به عنوان الگويي براي جهانيان به شمار مي رود و همين پايمردي آنان بود که اکنون هيچ ابر قدرتي در دنيا جرات تعرض به خاک به ايران اسلامي را ندارد.

فرماندار شهرستان اردل بيان کرد:شهدا براي ما عزت و سربلندي به ارمغان آوردند و در راه حفظ دين اسلام جان خود را تقديم کردند تا اسلام واقعي بماند.


انتهاي پيام/570ه

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg