کد مطلب: 205224
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري:
بسيج الگويي جهانيست/پايه‌گذاري بسيج مستضعفين براي تداوم راه انقلاب اسلامي
تاریخ انتشار : 1400/08/30 21:15:13
نمایش : 810
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: بسيجيان بسيج مستضعفين در همه اقشار مختلف به‌صورت گمنام و با نامداري در تلاش هستند، بسيج يک الگوي جهاني است و تمام دنيا از بسيج الگو مي‌گيرد.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز؛ سردار علي‌محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري صبح امروز در مراسم آزادسازي تعدادي از زندانيان معسر اظهار کرد: در بررسي‌هاي صورت گرفته مشخص شد برخي از خانواده‌هاي معسيرين گرفتار در زندان مشکلات متعددي داشته و تحت پوشش نهادهاي حمايتي قرار دارند، همچنين در اين زمينه لازم بود افرادي که بيشتر نياز دارند آزاد شوند.
 
وي با بيان اينکه 42 سال پيش با صدور فرماني از سوي امام راحل بسيج مستضعفين تشکيل شد تاکيد کرد: بسيج در دوران دفاع مقدس، تامين امنيت پايدار، دفاع از حرم آل‌الله و در ماموريت‌هاي مختلف اعم از سازندگي، محروميت‌زدايي، مباحث فرهنگي، اقتتصادي، اجتماعي، مقابله و مبارزه با آسيب‌هاي اجتماعي، علمي و پژوهشي و... خوش درخشيد.
 
اکبري اضافه کرد: بسيجيان بسيج مستضعفين در همه اقشار مختلف به‌صورت گمنام و با نامداري در تلاش هستند و بسيج يک الگوي جهاني است، تمام دنيا از بسيج الگو مي‌گيرد.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري يادآور شد: امروز ما مديون رشادت‌ها و ازخودگذشتگي‌ها رزمندگان در دوران مختلف خصوصا دفاع مقدس و کمک خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) و توجه ويژه به امر ولي زمان امام راحل و بعدها مقام معظم رهبري هستيم چراکه هر جا ولي‌امر مسلمين پشتيباني کردند و ما به اوامرشان گوش داديم پيروز شديم.
 
وي آزادسازي زندانيان توسط سپاه را ازجمله برنامه‌هاي هفته بسيج عنوان و بيان داشت: در اين برنامه تعدادي از زندانيان با همکاري سپاه، رياست دادگستري، دادستان و اداره زندان‌ها و خيرين آزاد مي‌شوند.
 
سردار اکبري ادامه داد: عملکرد بسيج در عرصه‌هاي مختلف دفاعي و امنيتي بر کسي پوشيده نيست، افتخار ما هشت سال دفاع مقدس ما است که بسيج با حضور خود سرنوشت صحنه‌هاي جنگ و جبهه را عوض کرد، بسيج در دفاع مقدس هزاران شهيد تقديم کرد.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري افزود: بسيج يک گردان نيست بلکه همه اقشار بسيج را شامل مي‌شود، 22 قشر بسيج در اين استان فعال است و 36 هزار شهيد دانش‌آموز، بيش از 4 هزار شهيد فرهنگي، شهداي کارمندي، شهداي کارگري، شهداي دانشجويي همگي از برکات بسيجي است که امام راحل براي تداوم راه انقلاب اسلامي پايه‌گذاري کرد.
 
وي گفت: بعد از 43 سال از پيروزي انقلاب اسلامي در گام اول انقلاب قدم‌هاي مستحکمي برداشته شد و قدرتمندانه ورود کرديم به گام دوم انقلاب.

سردار اکبري خاطرنشان کرد: در سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) در ابعاد مختلف دفاعي و امنيتي با وجود صدها گردان امام حسين (ع)، گردان بيت‌المقدس، گردان امام علي (ع)، گردان کوثر و پايگاه‌ها و نواحي مقاومت بسيج هميشه آماده و پاي کار است.
 
وي ادامه داد: بسيجيان در همه عرصه‌ها آماده خدمت‌رساني هستند و نمونه آن کمک‌هاي مومنانه بود که طي آن بالغ بر 310 ميليارد تومان کمک نقدي و غيرنقدي مردم جمع‌آوري شد و به دست نيازمندان رسيد و يکي از حوزه‌هاي کمک مومنانه و مواسات همين آزادسازي زندانيان و کمک معيشتي به ساير زندانيان است و ما واسطه بين مردم و نيازمندان هستيم مکه کمک مردم را به دست افراد مورد نمظر مي‌رسانيم.
 
انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg