کد مطلب: 205178
مسئول سازمان بسيج رسانه استان چهارمحال و بختياري؛
اعزام 6 گروه رسانه اي به مناطق محروم استان چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1400/08/01 12:16:05
نمایش : 765
سرهنگ البرز لله گاني گفت: سازمان بسيج رسانه چهارمحال و بختياري داراي 6 گروه جهادي فعال است و به تناوب به مناطق محروم که گروه هاي جهادي در حال فعاليت مي باشند اعزام مي شوند.
به گزارش هفت چشمه، البرز لله گاني مسئول سازمان بسيج رسانه چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز؛در خصوص اعزام گروه هاي رسانه اي براي  پوشش برنامه هاي جهادي مناطق محروم استان خبر داد و گفت: با توجه به زحماتي که گروه هاي جهادي بسيج در مناطق محروم روستايي و شهري استان چهارمحال و بختياري مي کشند و لازم است که ما اين زحمات را به سمع و نظر مردم عزيز استان و کشور برسانيم ،گروه هاي بسيجي رسانه استان چهارمحال و بختياري به اين مناطق اعزام شده و به تناوب نسبت به انعکاس زحمات گروه هاي جهادي بسيج اقدام مي کنند.

وي افزود: سازمان بسيج رسانه استان داراي 6 گروه فعال در حوزه پوشش اخبار گروه هاي جهادي عمراني بسيج است و به تناوب به مناطق محرومي که گروه هاي جهادي در آن در حال فعاليت مي باشند اعزام مي شوند.

لله گاني اضافه کرد: امسال نيز تا کنون 6 مرحله گروه هاي جهادي بسيج رسانه را به مناطق محروم استان اعزام کرديم ،در آخرين مرحله اعزام گروه جهادي نيز انعکاس فعاليت گروه جهادي عمراني شهيد شهراني در روستاي آزادگان بود که در حال ساخت يک منزل مسکوني براي خانواده اي نيازمند بود را داشتيم.

وي بيان کرد: بسيج رسانه استان چهارمحال و بختياري تا کنون حدودا 212 نفر بسيجي فعال از اصحاب رسانه و خبرنگاران استان دارد و انتظارمان از مديران مسئول رسانه اي استان اين است که نسبت به اعزام بسيجيان رسانه خودشان به مناطق محروم استان، همکاري لازم را با اين سازمان داشته باشند.

انتهاي پيام/1030 ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg