کد مطلب: 205170
مديرکل دامپزشکي چهارمحال و بختياري:
به دنبال ارتقا گريد گوشت مرغ مصرفي در بازار چهارمحال و بختياري هستيم
تاریخ انتشار : 1400/07/28 14:22:10
نمایش : 817
مديرکل دامپزشکي چهارمحال و بختياري گفت: مرغي که در بازار سطح چهارمحال و بختياري وجود دارد، گريد D است و در تلاشيم تا کيفيت گوشت مرغ مصرفي در استان را با استقرار خط دو در کشتارگاه‌ها به گريد A ارتقا دهيم، در همين راستان اقدامات مناسبي از سوي دستگاه‌هاي مربوطه انجام شده و اميد است به‌زودي اين خط راه‌اندازي شود.
به گزارش هفت چشمه، محمد اسدي مديرکل دامپزشکي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: ارتقا کيفيت گوشت مرغ مراحل مختلفي دارد که از سطح مرغداري‌ها و با نمونه‌برداري‌هايي که انجام مي‌شود، شروع شده، سپس رصد بيماري‌ها انجام مي‌گيرد و در پايان نيز نمونه‌برداري پايان دوره است که مرغ عاري از هر آنتي‌بيوتيک باشد.

وي افزود: در کشتارگاه‌ها چندين مورد بازرسي روي مرغي که براي کشتار آمده انجام مي‌شود که شامل بازرسي قبل از کشتار و بازرسي خط کشتار است تا مرغي که به هر دليلي مشکل دارد از زنجيره کشتار و بعد از آن توزيع حذف شود.

مديرکل دامپزشکي چهارمحال و بختياري ادامه داد: در مرحله بسته‌بندي نيز مجدداً نظارت‌هايي وجود دارد و درنهايت با صدور گواهي حمل که توسط مسؤول فني دامپزشکي در کشتارگاه صورت مي‌گيرد به مراکز عرضه مرغ منتقل مي‌شود.

اسدي عنوان کرد: مرغي که در بازار سطح چهارمحال و بختياري وجود دارد، گريد D است و در تلاشيم تا کيفيت گوشت مرغ مصرفي در استان را با استقرار خط دو در کشتارگاه‌ها به گريد A ارتقا دهيم، در همين راستان اقدامات مناسبي از سوي دستگاه‌هاي مربوطه انجام شده و اميد است به‌زودي اين خط راه‌اندازي شود.

انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg