کد مطلب: 205093
رئيس شوراي اسلامي شهر اردل:
اردل از نبود مبلمان شهري مناسب رنج مي برد
تاریخ انتشار : 1400/06/22 09:24:35
نمایش : 1230
سروش رئيسي گفت:شهر اردل از مبلمان شهري مناسبي برخوردار نيست و نياز است در اين راستا اقدام اساسي صورت گيرد.

به گزارش هفت چشمه، سروش رئيسي رئيس شوراي اسلامي شهر اردل  در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز، با اشاره به مشکلات شهري اردل در استان چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: شهر اردل مشکلات بسياري در مبلمان شهري دارد و اين امر قطعاً از مسائل مهمي است که دنبال خواهد شد.

وي افزود: معابر و کوچه‌هاي شهر وضعيت مناسبي نداشته و بسيار با يک شهر مطلوب فاصله دارد، پياده روها اصلاً سنگ فرش نيست و حتي خيابان‌هاي اصلي هم از اين مزيت بي بهره است.

رئيس شوراي اسلامي شهر اردل تصريح کرد: به سمت فعال کردن شرکت سنگ شکن و توليد قطعات بتني که چند سالي راکد مانده حرکت مي‌کنيم و از برنامه‌هاي اصلي شوراي ششم همين مهم است تا منجر به ايجاد درآمد پايدار براي شهرداري شود.

وي ادامه داد: توسعه فضاي سبز و پارک‌هاي محله‌اي که اکنون موجود نيست بايد در چند نقطه از شهر ايجاد شود. همچنين چند ميدان در شهر با ابتدايي‌ترين امکانات قديمي احداث شد، لذا بايد طراحي جديد متناسب با شأن مردم انجام و عمليات اجرايي آن آغاز، ترميم و اصلاح شود که در حال حاضر فضاي نامناسبي دارد.

رئيسي با تاکيد بر اينکه طرح مميز شهري بايد اجرا و ساختمان‌ها به منظور سهولت کار مردم در مواردي مانند اخذ عوارض، شناسايي شود، اضافه کرد: اردل از معدود شهرهاي کشور بوده که از سيستم فاضلاب شهري بي بهره است و پيگير اين امر خواهيم بود.

رئيس شوراي اسلامي شهر اردل گفت: اين شهر در ابعاد مختلف نيازمند اقدامات اساسي بوده اما اعتبارات کافي نيست لذا بايد به سمت درآمد پايدار رفت تا کمي از معضلات حل شود؛ بافت فرسوده شهر همچنان آثار زلزله سال ۵۶ را دارد بنابراين حل اين مشکلات بزرگ نيازمند قدم‌هاي محکم است.

انتهاي پيام/570ه

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg