کد مطلب: 205001
رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل:
غدير تجلي گاه امامت و ولايت است
تاریخ انتشار : 1400/05/07 14:53:38
نمایش : 1246
رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت:غدير تجلي گاه امامت و ولايت است و بهترين فرصت براي تبيين جايگاه امامت، ولايت و رهبري الهي است.
به گزارش هفت چشمه، حجت السلام سيد ياسر حسيني رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز ضمن تبريک عيد بزرگ غديرخم گفت:عيد غدير هويت شيعه و مايه وحدت جهان اسلام است و بايد ارزش غدير براي نسل جوان تبين شود.

حسيني با بيان اينکه غدير واقعه‌اي بزرگ و سرنوشت‌ساز است، ادامه داد: غدير تجلي‌گر ولايت، حکومت اسلامي و رهبري جامعه اسلامي است‌ و بهترين فرصت براي تبيين جايگاه امامت، ولايت و رهبري الهي است.

وي با بيان اينکه بايد مسلمانان به مناسبت اين ايام فرخنده برادري را بين همديگر تقويت کنند و اتحاد را در جامعه گسترش دهند، گفت: غدير، عيد بزرگ الهي، روز اکمال دين و اتمام نعمت و روز امامت و ولايت است و در اين روز بود که خلعت زيباي امامت برقامت مولاي متقيان حضرت علي (ع) نشست.

رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل در پايان بيان کرد: همانگونه که راه و خط مشي امام راحل همان پيام غدير بود رهبر معظم انقلاب نيز همين راه را ادامه مي دهند و هرکس بر سر سفره ولايت است بايد وظيفه خود را ادا کند.

انتهاي پيام/570ه

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg