کد مطلب: 204845
سردار سليماني در پيامي به مناسبت روز قدس:
روز قدس بزرگترين نماد اتحاد مسلمانان جهان در برابر زورگويي‌هاي نظام سلطه است
تاریخ انتشار : 1400/02/15 12:40:00
نمایش : 893
رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پيامي ضمن گرامي داشت روز قدس گفت: روز جهاني قدس بزرگترين و باشکوه‌ترين نماد اتحاد مسلمانان جهان در برابر زورگويي‌هاي نظام سلطه و دفاع از منافع و حقوق ضايع‌شده جهان اسلام است.

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ سرتيپ پاسدار غلامرضا سليماني رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پيامي ضمن گرامي‌داشت روز قدس، اين روز را ميراث با عظمت و گرانبهاي امام خميني (ره) خوانده و گفت: روز جهاني قدس بزرگترين و باشکوه‌ترين نماد اتحاد مسلمانان جهان در برابر زورگويي‌هاي نظام سلطه و دفاع از منافع و حقوق ضايع‌شده جهان اسلام است.

متن اين پيام به شرح زير است:

«روز قدس ميراث با عظمت و گرانبهاي بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام روح الله (ره) و نشانه دور انديشي و هوشمندي معمار کبير انقلاب اسلامي براي اضمحلال و نابودي زخم کهنه جهان اسلام است. روز قدس نه فقط متجلي و نمايانگر دفاع از ملت مسلمان و مظلوم فلسطين و اعلام برائت از غده سرطاني و غاصب صهيونيستي بلکه مظهر و سمبل همدردي با همه مظلومان عالم فارغ از هر دين و آيين و ايستادگي و استقامت در برابر استعمارگري و ظلم‌افکني استکبار جهاني به سرکردگي آمريکاي جنايتکار است.

روز جهاني قدس بزرگترين و باشکوه‌ترين نماد اتحاد مسلمانان جهان در برابر زورگويي‌هاي نظام سلطه و دفاع از منافع و حقوق ضايع‌شده جهان اسلام است.

اينجانب ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات همه برادران و خواهران عزيز مسلمان در جاي جاي کره خاکي، حضور غاصبانه صهيونيسم کودک‌کش به پشتوانه حمايت همه‌جانبه آمريکاي جنايتکار در سرزمين‌هاي اشغالي را محکوم نموده، خشم انقلابي خود را بر سر متجاوزين فرياد مي‌زنيم و اين برهان روشني است از سنت تخلف‌ناپذير حضرت حق بر نابودي باطل و نويد مي‌دهيم که در سال‌هاي گذشته فصل جديدي از مبارزه براي مردم مظلوم سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين و ملت‌هاي بيدار جهان اسلام گشوده گرديده و با ظهور جبهه مقاومت در کشورهاي منطقه موازنه قدرت به نفع مبارزان اين جبهه تغيير يافته و به حول قوه الهي با تلاش، مجاهدت، ايستادگي، تداوم و گسترش عرصه جهاد در سراسر سرزمين‌هاي اسلامي ديري نخواهد پاييد که با همت و ايمان و غيرت جوانان جهان اسلام، ويروس منحوس صهيونيسم و متحدانش در منطقه غرب آسيا ريشه‌کن و ازاله خواهند شد.

سرتيپ پاسدار غلامرضا سليماني

رئيس سازمان بسيج مستضعفين»

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg