کد مطلب: 204806
رئيس سازمان بسيج اساتيد ؛
انتخابات سرنوشت کشور را رقم مي زند/راي ما انتخابگر سرنوشت ما است
تاریخ انتشار : 1400/01/31 13:43:40
نمایش : 915
احمدرضا بسيج رئيس سازمان بسيج اساتيد چهارمحال و بختياري گفت: تنها راه درست انتخاب کردن، داشتن گوش شنوايي براي پذيرش سخنان ديدبان و نگهبان جامعه که همان رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي است ، مي باشد.
به گزارش هفت چشمه: دکتر احمدرضا بسيج رئيس سازمان بسيج اساتيد چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: بر اساس نگرش هستي شناسانه اي که در غرب و سپس شرق به آن دست يافته اند، انسانها سازنده هويت و شخصيت خودشان هستند، هر انساني جان و روح او در گرو دستاورد هاي خود اوست، دستاورد هاي انسان گاهي به صورت فردي اتفاق مي افتد گاهي جمعي.

وي افزود:گاهي يک عمل فردي انجام مي دهيم تا شخصيتمان ساخته شود مثل يک عبادت يا ظلم و جنايتي که انجام داده ايم و گاهي اين هويت ما يک هويت جمعي است که به واسطه رفتار اجتماعي ما شکل مي گيرد و ساخته مي شود که نيازمند رفتار اجتماعي است.

بسيج با توجه به نگاه اجتماعي نسبت به مردم کوفه ، در صورتي که در ميان مردم کوفه افراد مومن وجود دارد بيان کرد: در صورتي که اين هويت اجتماعي باشد نيازمند رفتار هاي اجتماعي است؛ يعني تاثير رفتار فردي هر شخص بر کليت اجتماع است.

وي افزود: از جمله هويت هاي جمعي که نيازمند رفتار اجتماعي مي باشد انتخابات است که هويت اجتماعي جامعه را مي سازد. حال دو مطلب مي شود عرض کرد،يکي عدم حضور فرد در اين هويت يعني خالي ماندن پرونده فرد از اين وظيفه اجتماعي ! و دوم هويت اجتماعي دستخوش تحريک شود ؛ يعني نگاه هايي که نسل هاي بعد و افراد عصر خودمان در جاهاي ديگر به ما پيدا مي کنند،اين است که اين ملت و اين مردم فرهنگ اين کار را نداشته اند و خسته شده اند و نتوانسته اند ادامه دهند. بنابراين ازاين حيث چه در آينده و چه در دوره خود ما افراد اين نگاه را پيدا مي کنند.

وي ابراز کرد: اگر ما به فکر جامعه اجتماعي و فرزندان خودمان هستيم  بايد حضور خود در انتخابات و ديگر مسائل اجتماعي از جمله سيل و زلزله و ... را نشان دهيم.

 بسيج در پاسخ به سوال اينکه در شرايط بد وضعيت معيشتي مردم چه اقداماتي بايد کرد تا آنها به پاي صندوق هاي راي بيايند ؟ بيان کرد: اقدام ما براي مردم جز تبيين مسائل نيست، بايد بدانيم انتخاب ماست که شخصي بر سرکار مي آيد ممکن است شرايط اقتصادي حال حاضر را بدتر کند و ممکن است آنرا خوب تر کند، در پاي صندوق هاي راي است که ميتواند با آگاهي، با مسئوليت پذيري و با احساس مسئوليت پذيري موجب بهبود شرايط کنوني گرديد.

وي افزود : چه بسا عدم حضور ما موجب آمدن يک فردي بشود که ناشايست باشد ولي بايد بدانيم درميان گزينه هاي موجود به تعبير رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي يک نيروي جهادي، انقلابي مي توان گزينه مناسبي را انتخاب کرد، راي ما انتخابگر سرنوشت ما است.

بسيج با اشاره به اينکه چهره هاي نظامي همانند سردار سليماني را رهبر انتخاب مي کند و وظيفه انتخاب چهره سياسي بر عهده ماست افزود:تنها راه درست انتخاب کردن، داشتن گوش شنوايي براي پذيرش سخنان ديدبان و نگهبان جامعه که همان رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي است ، مي باشد.

در آخر بسيج در رابطه با فعاليت هاي سوء در فضاهاي مجازي و شبکه هاي معاند بيان کرد: ما دشمن داريم، دشمنان ماهم دشمنان بيروني و دروني هستند، عمده فعاليت هاي دشمنان در فضاي مجازي است، بحث کردن و يا مأيوس شدن افراد از جمله اقدامات دشمنان دروني است که تابعيتي از دشمنان بيروني دارند.

دکتر بسيج توصيه کرد: باور کنيم دشمن داريم و دشمن بزرگ ما هم همين دشمنان دروني ما هستند، بايد با کساني مشورت کنيم که دلسوزند  از جمله همين مراجع تقليد و کساني که در اين حوزه علم و تخصص دارند.

انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg