کد مطلب: 204800
پيام تبريک سپاه قمربني هاشم عليه السلام:
کارنامه ارتش در دفاع مقدس و خدمت‌رساني به مردم درخشان است
تاریخ انتشار : 1400/01/29 19:25:15
نمایش : 858
سپاه قمربني هاشم عليه السلام با صدور پيامي فرارسيدن 29 فروردين روز ارتش جمهوري اسلامي و روز نيروي زميني را گرامي داشت.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز؛ سپاه قمربني هاشم عليه السلام با صدور پيامي فرارسيدن 29 فروردين روز ارتش جمهوري اسلامي و روز نيروي زميني را گرامي داشت.

در متن پيام مشترک فرماندهي و مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه قمربني هاشم عليه السلام به مناسبت «روز ارتش جمهوري اسلامي ايران و روز نيروي زميني» آمده است:

فرارسيدن ۲۹ فروردين ماه  روز ارتش جمهوري اسلامي ايران را تبريک گفته و با تجليل از رشادت هاي رزمندگان دلاور نيروي زميني ارتش، به روح بلند شهداي والامقام نيروهاي مسلح بويژه ارتش قهرمان مخصوصا امير سپهبد علي صياد شيرازي  درود مي فرستيم.

نامگذاري 29 فروردين به عنوان روز ارتش جمهوري اسلامي، يکي از بهترين و هوشمندانه‌ترين کارهاي بزرگ امام عزيزمان بود، که ضمن تقويت ريشه ارتش در ميهن، نقشه شوم توطئه گران و فتنه انگيزان را در نخستين روزهاي پيروزي انقلاب نقش بر آب کرد و از انحلال اين مجموعه ارزشمند نظامي ممانعت نمود.

 تجربه‌ي ارتش در دوران دفاع مقدّس به تعبير امام خامنه اي(مدظله العالي)، تجربه‌ي انصافاً افتخار‌آميزي است و يکي از خصوصيّات ارتش جمهوري اسلامي ايران، بصيرت انقلابي و ديني است.

کارنامه درخشان ارتش در هشت سال دفاع مقدس و حضور اين نيروي ارزشمند در عرصه‌هاي مختلف خدمت رساني به مردم در سالهاي اخير ازجمله؛ سيل، زلزله، مقابله با ويروس منحوس کرونا و...، در همراهي با ساير نيروهاي مسلح نشانه پشتوانه بودن اين نيروها براي ملت و نظام مقدس جمهوري اسلامي در ميدان هاي گوناگون است که وجه تمايز رزمندگان مؤمن انقلابي ايران با نظاميان ساير نقاط دنياست.

در آستانه 29 فروردين، روز ارتش جمهوري اسلامي و تجليل از فداکاري نيروي زميني، ضمن تبريک اين روز به رزمندگان فداکار ارتشي اعلام مي داريم؛ طبق فرمايشات فرماندهي معظم کل قوا حضرت امام خامنه اي(مدظله العالي)، ارتش و سپاه و بسيج و نيروي انتظامي و همه‌ي كساني كه در ارتباط با نيروهاي مسلّح هستند، اين را وظيفه‌ي خود مي دانند كه حصار مستحكمي در مقابل توطئه‌هاي دشمنان و شرارت دشمنان عليه ملّت ايران خواهند بود.

انتهاي پيام/۱۰۲۶ج
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg