کد مطلب: 204791
پمپاژ آب کشاورزي دشت اردل به دليل عدم اعتبار اجرايي نشد/ با اجراي طرح فوق تحول عظيمي در اين شهرستان رخ مي دهد
تاریخ انتشار : 1400/01/25 13:09:07
نمایش : 927
رئيس شوراي اسلامي استان چهارمحال و بختياري گفت: پروژه پمپاژ آب کشاورزي دشت اردل به دليل مشکلات اعتباري متاسفانه تا کنون اجرا نشده با اجرا و تكميل اين طرح، تحولي بزرگ در كشاورزي منطقه اردل ايجاد خواهد شد.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز؛ حسينعلي رضايي سرپيري رئيس شوراي اسلامي چهارمحال و بختياري در جلسه بررسي مشکلات طرح پمپاژ آب کشاورزي دشت اردل و روستاي دهکهنه رويگر گفت:  پروژه هاي فوق  به دليل مشکلات اعتباري متاسفانه تا کنون اجرا نشده با اجرا و تكميل اين طرح، تحولي بزرگ در كشاورزي منطقه اردل ايجاد خواهد شد.
 
رئيس شوراي اسلامي استان چهارمحال و بختياري ضمن برشمردن اهميت اجراي اين پروژه در راستاي افزايش سطح توليدات محصولات كشاورزي و اشتغالزايي در بخش كشاورزي گفت: اميدواريم از محل 'تنگ دركش وركش' از طريق لوله گذاري اين  انتقال آب اجرا و عملياتي شود .
 
وي افزود:  نداشتن برنامه ريزي درست و تخصيص نيافتن اعتبار در زمان مورد نياز از مهمترين عواملي است که اجراي اين طرح هاي بزرگ و حياتي را در شهرستان اردل  با مشکل و تاخير رو به رو کرده است.
 
رضايي سرپيري افزود:  در اين جلسه مصوب شد که شرکت برق استان ظرف مدت 10 روز کاري نسبت به بررسي چگونگي تامين اعتبارات برق پروژه آب روستاي دهکهنه روگر اقدام و در جلسه اي متشکل از رئيس ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان، صنعت معدن و تجارت، اداره برق و جهاد کشاورزي تصميم گيري نهايي بعمل ايد همچنين ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان و سازمان مديريت و برنامه ريزي استان پيگيري اعتبار بمنظور تکميل پروژه آبرساني به دشت اردل را معمول و نتيجه را به جهاد کشاورزي جهت تکميل پروژه فوق اعلام کنند.

انتهاي پيام/۱۰۲۰ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg