کد مطلب: 204683
واکنش علماي اهل سنت سراسر کشور به هتک حرمت پرچم رسول‌الله؛
حضرت محمد(ص) خط قرمز همه مسلمانان است/ آشوبگران بدنبال اهداف ضدامنيتي هستند
تاریخ انتشار : 1399/12/09 09:38:26
نمایش : 1048
اتفاقات اخير در سراوان استان سيستان و بلوچستان باعث شد تا علماي اهل سنت سراسر کشور در مصاحبه‌هاي جداگانه، هم جسارت نسبت به حضرت رسول و هم حمله اشرار به يک ‌پاسگاه انتظامي را به شدت محکوم کردند.

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ در پي اتفاقات و ناآرامي اخير در سروان، متاسفانه گروهي از اشرار مسلح در جريان حمله به پاسگاه کورين هم باعث هتک حرمت به پرچمي که مزين به نام مبارک «محمد رسول‌الله» بود شدند و هم اينکه با تيراندازهاي اشرار باعث به شهادت رسيدن يکي از مامورين ناجا و نيز زخمي شدن يکي ديگر از مدافعان امنيت سيستان و بلوچستان شد.

اتفاقات اخير باعث شد تا علماي اهل سنت سراسر کشور در مصاحبه‌هاي جداگانه، هم جسارت نسبت به حضرت رسول و هم حمله اشرار به يک ‌پاسگاه انتظامي را به شدت محکوم کردند.
 
در ادامه واکنش هاي علماي اهل سنت سرار کشور آورده شده است.
 
 
مفتي اهل سنت جنوب فارس هتک حرمت پرچم رسول‌الله (ص) را محکوم کرد
 
 
شيخ عبدالعزيز قاضي زاده مفتي اهل سنت جنوب فارس و امام جمعه شهرستان اوز در گفتگو با شيرازه هتک حرمت به ساحت رسول‌الله(ص) را محکوم کرد.
 
شيخ ناصر صمدي امام جمعه اهل سنت اَهِل نيز در گفتگو با شيرازه اين هتک حرمت را محکوم کرد و در پي اين حادثه با صدور بيانيه‌اي اظهار داشت: بنابر نص قرآن کريم هرگونه توهين به ساحت مقدس پيامبر اسلام که طبعا اسوه حسنه براي جهانيان خواهد بود محکوم، و از مردم شريف سراوان توصيه به خويشتن‌داري کرده، و دادرسي حقوق خويش در جهت رسيدگي از طريق مراجع ذي‌صلاح اقدام کنند.
 
 
 
امام جمعه اهل سنت گله‌دار: هرگونه اهانت به پيامبر اسلام(ص) حرام و محکوم است
 
 
 متن کامل بيانيه شيخ صمدي بدين شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحيم  
 
وَلَا تَسُبُّوا الَّذِينَ يَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّهِ فَيَسُبُّوا اللَّهَ عَدْوًا بِغَيْرِ عِلْمٍ کَذَلِکَ زَيَّنَّا لِکُلِّ أُمَّةٍ عَمَلَهُمْ ثُمَّ إِلَى رَبِّهِم مَّرْجِعُهُمْ فَيُنَبِّئُهُم بِمَا کَانُوا يَعْمَلُونَ» (انعام، 108).
 
 هر گونه گفتار، کردار و رفتاري از جمله لعن، توهين و ناسزا که در زمان حاضر، سوژه و بهانه به دست دشمن دهد و يا موجب اختلاف و تفرقه بين مسلمين شود، شرعاً حرام اکيد است. اهانت به پيامبر اسلام(ص) حرام است و اين موضوع شامل زنان همه پيامبران و به ويژه سيد الانبياء(ص) مي‌شود.
 
بنابر نص قرآن کريم هرگونه توهين به ساحت مقدس پيامبر اسلام که طبعا اسوه حسنه  براي جهانيان خواهد بود محکوم، و از مردم شريف سراوان توصيه به خويشتن‌داري کرده، ودادرسي حقوق خويش در جهت رسيدگي از طريق مراجع ذيصلاح اقدام کنند.
 
شيخ مصطفي نوري امام جمعه اهل سنت گله‌دار نيز در پي تماس و گفتگوي شيرازه در خصوص هتک حرمت به پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران اظهار کرد: پايين کشيدن و سوزاندن پرچم مزين به نام محمد رسول‌الله(ص) به وسيله عده‌اي اغتشاشگر را به شدت محکوم مي‌کنيم و خواهان مجازات عاملين آن هستيم.
 
وي با محکوميت اين نوع رفتارهاي قبيح توسط گروه‌هاي تروريسي افزود: اين اقدام هتاکانه توسط عناصر وابسته به افراطيون با مديريت مزدوران دست نشانده صورت گرفته و هيچ سنخيتي با باورهاي اهل سنت ندارد.
 
محکم پاي اعتقادات خود زير سايه پرچم جمهوري اسلامي ايستاده‌ايم
 
امام جمعه اهل سنت گله‌دار خاطرنشان کرد: اهل سنت اين تحرکات ساختارشکنانه را محکوم کرده و محکم پاي اعتقادات خود زير سايه  پرچم غرور آفرين و سه رنگ سبز و سفيد و قرمز که مزين به کلمه الله جل و جلاله و لا اله الا الله است، مي‌ايستند.
 
حضرت محمد(ص) خط قرمز همه مسلمانان است
 
 
 
شيخ مصطفي نوري در بخش پاياني صحبت‌هاي خود گفت: پيامبر عظيم‌الشان اسلام حضرت محمد رسول الله(ص) خط قرمز همه مسلمانان است و اهل سنت اجازه نمي‌دهد با اهانت به پرچم و نام مقدس رسول‌الله تفرفه بين شيعه و اهل تسنن بيافتد.
 
 
امام جمعه اهل سنت تربت جام: عمل زشت پايين کشيدن پرچم محمد رسول الله را محکوم مي‌کنيم
 
 
بعد از پايين شيدن پرچم «محمد رسول الله» توسط گروهي از اشرار مسلح در حمله به پاسگاه کورين و شهادت مامور ناجا، امام جمعه اهل سنت بخش سميع آباد تربت جام، اين اقدام را محکوم کرد.
 
به گزارش صبح توس؛ مولوي برزگر، امام جمعه اهل سنت بخش سميع آباد تربت جام، بعد از پايين شيدن پرچم «محمد رسول الله» توسط گروهي از اشرار مسلح در حمله به پاسگاه کورين و شهادت مامور ناجا اين اقدام را محکوم کرد و از اعلام کرد که دشمنان به دنبال از بين بردن وحدت در ايران هستند.
 
براي مشاهده اين ويدئو روي لينک زير کليک کنيد:
 
 
 
مولوي احمدي از علماي اهل سنت تربت جام: هتک حرمت به پرچم اسلامي و حمله به مرزبانان کشور را محکوم مي‌کنيم
 
 
مولوي احمدي از علماي اهل سنت تربت جام بخش پايين جام و امام جمعه روستاي قلعه گک، پايين کشيدن پرچم «محمد رسول الله» توسط اشرار در سيستان و بلوچستان را محکوم کرد.
 
به گزارش صبح توس؛ مولوي احمدي از علماي اهل سنت تربت جام بخش پايين جام و امام جمعه روستاي قلعه گک، بعد از پايين کشيدن پرچم «محمد رسول الله» توسط گروهي از اشرار مسلح در حمله به پاسگاه کورين و شهادت مامور ناجا اين اقدام را محکوم کرد و از اعلام کرد که دشمنان به دنبال از بين بردن وحدت در ايران هستند.
 
براي مشاهده اين ويدئو روي لينک زير کليک کنيد:
 
 
امام جمعه اهل سنت ريگان: افرادي که هتک حرمت به پرچم مقدس حضرت محمد رسول الله کردند بويي از اسلام نبرده اند
 
 
 
امام جمعه اهل سنت ريگان اشاره داشت به شهادت يکي از نيروي هاي جان برکف نيروي انتظامي توسط اشرار مسلح در کورين سيستان و بلوچستان، تصريح کرد: اين افرادي که هتک حرمت به پرچم مقدس حضرت محمد رسول الله(ص) کردند بويي از اسلام نبرده اند.
 
مولوي دلشاد نارويي ضمن محکوم کردن اقدام نابخردانه گروهي از اشرار مسلح در پايين کشيدن پرچم مزين به نام مقدس پيامبر اعظم (ص) در حمله به پاسگاه کورين در سيستان و بلوچستان، اظهار کرد: اينجانب به نمايندگي از همه اهل سنت شهرستان ريگان اين اقدام را به شدت محکوم مي نمايم.
 
وي افزود: پشت صحنه اين ماجرا افراد خود فروخته و رسانه‌هاي ضد انقلاب و معاند هستند.
 
امام جمعه اهل سنت ريگان اشاره داشت به شهادت يکي از نيروي هاي جان برکف نيروي انتظامي توسط اشرار مسلح در کورين سيستان و بلوچستان و ضمن تسليت به مردم و خانواده اين شهيد بزرگوار، تصريح کرد: اين افرادي که هتک حرمت به پرچم مقدس حضرت محمد رسول الله(ص) کردند بويي از اسلام نبرده اند.
 
نارويي با بيان اينکه بايد قدر کشور و اين امنيتي که برايش خون حاج قاسم ها ريخته شده است را بدانيم، عنوان کرد: قوه قضاييه بايد با برهم زنندگان امنيت جامعه به شدت برخورد کند.
 
وي در پايان اظهار کرد: جوانان اهل سنت اخبار را از منابع رسمي پيگيري کنند.

 

امام جمعه اهل سنت قروه: آشوبگران اهداف ضد امنيتي در سر مي پرورانند
 
 
ماموستا ملاهاشم نوري امام جمعه اهل سنت قروه در واکنش به پايين کشيدن پرچم «محمد رسول الله» توسط گروهي از اشرار مسلح در حمله به پاسگاه کورين و شهادت مامور ناجا، اظهار داشت: آشوب و خشونت و ايجاد رعب و وحشت به هيچ وجه قابل قبول نيست و بايد با کساني که به دنبال ايجاد چنين فضايي هستند برخورد شود.
 
 
وي با بيان اينکه متاسفانه بيکاري بسياري از مردم در مناطق مرزي موجب ايجاد مشاغل کاذب در اين مناطق شده است افزود: دولت نيز بايد شرايطي را فراهم کند تا مردم در اين مناطق از درآمد پايدار برخوردار شوند تا دشمن نيز از چنين مسائلي بهره برداري نکند.
 
 
امام جمعه اهل سنت قروه خاطر نشان کرد: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي منتظر چنين حوادثي هستند تا با بزرگنمايي و دروغ پراکني شرايط را ملتهب نشان دهند.
 
 
ماموستا نوري با تاکيد بر اينکه هيچ مسلمان واقعي اي حاضر به اهانت به پرچم پيامبر اکرم صلي الله عليه و آله نخواهد بود افزود: افرادي که چنين رفتاري داشته اند کساني هستند که هيچ ارزشي براي دين مبين اسلام قائل نيستند و خود را بازيچه دشمنان کرده اند و مقاصد ديگري را در سر مي پرورانند.
 
 
 
عالم برجسته اهل سنت کردستان: ما جامعه روحانيت اهل سنت کردستان اين اهانت و خيانت را محکوم ميکنيم
 
 
 ماموستا جمال کريمي، عالم برجسته اهل سنت کردستان در گفتگويي، با اشاره به پايين کشيدن پرچم محمد رسول الله توسط گروهي از اشرار مسلح در حمله به پاسگاه کورين و شهادت مامور ناجا اظهار کرد: اشعاري که اهانت به پرچم اسلام کرده و خون مامور ناجا را به ناحق ريخته اند بدانند که کار و رفتارشان کفر و جايگاه ابدي شان دوزخ است ما جامعه روحانيت اهل سنت کردستان اين اهانت و خيانت را محکوم نموده و در اين راستا انتظار داريم هرچه سريعتر اين خيانت کوردلان از طريق دستگاه اطلاعاتي و امنيتي پيگيري شود.
 
 
وي افزود: در نهايت تاسف اخيراً شاهد بوديم که گروهي از اشرار مسلح در همراهي کردن توطئه هاي معاندين نظام اقدام به بي احترامي به پرچم اسلام و به شهادت رساندن مامور ناجا نموده اند، ياغيان و طاغيان بايد بدانند که خداوند بزرگ انتقام اين حرکت جنايتکارانه را از آن‌ها خواهد ستاند.
 
 
 ماموستا کريمي عنوان کرد: آناني که بي بند و باري و هرزگي را در کردار و رفتار به غايت رسانده بدانند، آنان اسيران ابليس هستند و ايادي ابليس نه از آزادي بويي برده اند و نه از الفباي حرمت چيزي مي‌دانند، پس با اين حرکت جز اينکه به امت اسلام خيانت کردند و به خدمت سردمداران کفر درآمده‌اند و عروسک خيمه شب بازي آن‌ها گرديدند، کاري انجام نداده اند.
 
 
وي اضافه کرد: بر کسي پوشيده نيست که اين جسارت‌هاي موردي که هر از چند گاهي از آستين يکي از ايادي استکبار بيرون مي‌زند، نتيجه‌ي يک برنامه‌ريزي و طراحي طولاني مدت و گسترده‌ي امپراطوري‌هاي رسانه‌اي و دستگاه‌هاي فرهنگي و تبليغاتي ائتلاف عبري-غربي است، اين دست اقدامات و جنايات نرم و فرهنگي، زمينه‌ساز جنايات سخت و ريخته شدن خون  مسلمان بي‌گناه است که مردم عزيز و اهل سنت استان سيستان و بلوچستان در مقابل اين اشرار  جنايتکار سکوت نخواهند کرد.
 
 
ماموستا جمال کريمي در پايان خاطرنشان کرد: به سردمدران دولت‌هاي اسلام‌ستيز غربي هشدار مي‌دهيم که به خوش‌خدمتي‌ها و سازش‌هاي خائنين به اسلام، دل خوش نکنند و بدانند که سربازان اسلام ناب محمدي‌(ص) و عاشقان حقيقي حضرت رسول(ص)، با وجود همه‌ي فشارهاي فرهنگي، سياسي و اقتصادي تا پاي جان  بر آرمان‌هاي مقدس اسلامي ايستاده‌اند و تا نابودي کامل شما و ريشه‌کن شدن ظلم از جهان دست از مبارزه برنمي‌دارند.
 
 
 
 
روحاني اهل سنت سنندجي: پايين کشيدن پرچم محمد رسول الله (ص) توسط اشرار در سروان نشان دهنده نيت ضد اسلامي پشت آشوب هاي آن منطقه است
 
 
 
ماموستا مختار فرجي در گفت و گويي اظهار کرد: متاسفانه طي چند روز اخير شاهد حوادث تلخي در مرز سيستان و بلوچستان و در خاک پاکستان عليه افراد سوخت بر بوديم که با شيطنت رسانه هاي خارجي به اين مبحث دامن زده شد.
 
 
 
وي افزود: نبايد هم وطنان بلوچستاني تحت تاثير توطئه‌هاي رسانه اي دشمنان اسلام قرار گيرند چرا که اين حادثه نبايد دسيسه اي در دست دشمنان براي صدمه زدن به امنيت مرزهاي شرقي کشورمان قرار گيرد.
 
 
 
اين روحاني اهل سنت سنندجي تصريح کرد: پايين کشيدن پرچم محمد رسول الله (ص) توسط برخي افراد اغتشاشگر در سراوان به خوبي نشان مي دهد که توطئه اي سازمان يافته عليه اسلام در حال شکل گيري است چرا که مردم سيستان و بلوچستان همه مسلمان و عاشق رسول الله (ص) هستند.
 
 
 
 
 
 امام جمعه اهل سنت بيجار: هدف آشوبگران ايجاد فتنه در کشور است
 
 
 
ماموستا لقمان محمديان امام جمعه اهل سنت بيجاردر گفتگويي ضمن محکوم کردن اقدام ددمنشانه اشرار در پايين کشيدن پرچم محمد رسول الله و حمله به پاسگاه کورين اظهار داشت: هدف اصلي اين افراد ايجاد تفرقه بين مردم است.
 
 
وي با بيان اينکه در عصري که استکبار جهاني با همه همينه اش تلاش براي ايجاد فتنه در امن ترين سرزمين و مردمي ترين حکومت در جهان را در سر مي پروراند، افزود: عده اي اجير شده و از جاهل ترين افراد به ساحت مقدس پاک ترين و عزيزترين فرد يعني رسول الله صلي الله عليه وآله وسلم توهين مي کنند که قابل پذيرش نيست.
 
 
امام جمعه اهل سنت بيجار گفت: همه علماي شيعه و سني از قوه قضائيه در اجراي حکم اين افراد درخواست دارند که مطابق با شريعت اسلام با تمام توان خود قدم بردارند.
 
 
ماموستا محمديان عنوان کرد: شهيد والامقام و عزيزي که در دفاع از حريم قدسي پيامبر صلوات الله عليه وآله وسلم خون پاکش ريخته شد ، بداند ما با ايشان همنوا هستيم و تا اداي جان از حريم ايمان مان دفاع مي کنيم.
 
 
وي خاطر نشان کرد: در طول تاريخ اشرار با پيروي از کفردر شکستن حريم و خط قرمز مومنان دريغ نکرده اند اما بدانند هم در دنيا و هم در قيامت به سزاي اعمالشان خواهند رسيد.
 
 
امام جمعه اهل سنت بيجار تصريح کرد: در همه دنيا توهين به مقدسات ديني ديگران نشان از رذالت دشمن است، استکبار و صهيونيسم پليد اين بار اعتقاد و باور مردم را نشانه گرفته است، تا پاي جان از حريم دين و انديشه اسلامي و حکومت ديني خود دفاع خواهيم کرد.
 
 
 ماموستاي اهل سنت:  امنيت و اقتدار جمهوري اسلامي در سطح جهان حرف اول را مي زند
 
 
 
 
ماموستا يدالله محمدي در گفتگويي، اظهار داشت: متاسفانه اشرار داخلي به تبعيت از مستکبرين خارج از مرزها امنيت اين انقلاب را  به نشانه گرفته است و هميشه به اين امر دلخوش بوده اند که بتوانند به واسطه يک عده مزدور و وطن فروش امنيت اين انقلاب را خدشه دار کنند.
 
 
وي افزود: امنيت در اين کشور به واسطه اين انقلاب حرف اول را در جهان مي زند اما دشمن توان و چشم ديدن اين انقلاب را ندارد و به همين خاطر هر از گاهي با نقشه‌هاي شوم و نافرجام خود درصدد آسيب رساندن به اين انقلاب هستند.
 
 
 محمدي عنوان داشت: به حمد خداوند متعال اين انقلاب زير سايه لطف خدا و رهبري فرزانه و نيروهاي جان برکف هميشه مقاوم و پابرجا در مقابل تمامي توطئه ها ايستاده و خواهد ايستاد.
 
 
ماموستا محمدي با اشاره به اينکه ايران اسلامي در چند ماه آينده انتخابات ديگري را سر راه خود دارد افزود: همين امر باعث شده است که دشمنان بيکار ننشينند  و با ناامن نشان دادن و دلسرد کردن مردم از اين انقلاب و به جريان انداختن اين چنين مواردي اجازه ورود مردم به صحنه را ندهند ولي غافل از اينکه اين مردم به قيمت جان شيرين خود براي حفظ انقلاب و پيروزي پيروي از رهبر فرزانه خود پاي اين انقلاب ايستاده اند.
 
 
 وي گفت: دشمن با تحميل تحريم بر ايران مردم را دچار سختي و مشقت کرده است اما هرگز تحريم دشمنان نمي تواند مردم را از انقلاب جدا کند.
 
 
اين ماموستاي اهل سنت در پايان تصريح کرد: مردم و نظام هرگز جدايي از هم نبوده و هر نوع حرکتي عليه نظام و امنيت و پرچم جمهوري اسلامي را محکوم خواهند کرد.
 
 
 
 امام جمعه موقت اهل سنت دهگلان: هتک حرمت به پرچم رسول الله توسط اشرار مسلح ، نقشه شوم دشمن است
 
 
 ماموستا عزير اميري امام جمعه موقت دهگلان در گفتگويي با اشاره به تلاش دشمن براي نا امن جلوه دادن استان سيستان و بلوچستان از طريق رسانه هاي معاند و با اجير نمودن اشرار مسلح و گروهک دست نشانده خود با هتک حرمت در پايين کشيدن پرچم مزين به نام مبارک رسول الله نشان دادند که اين حرکات ناشايست از پيش تعيين شده گوياي نيت دشمن قسم خورده اسلام به دين مقدس اسلام و ملت مسلمان ايران اسلامي است.
 
 
 امام جمعه موقت دهگلان گفت: اقدامات گروهک‌هاي معاند و وابسته به استکبار با اين حرکات ناشايست نشانه خفت و خواري اين گروهک‌هاي مزدور و غلام حلقه به گوش استکبار است که هر از چندگاهي با عمليات کور و ناجوانمردانه در فکر ضربه‌زدن به نظام هستند.
 
وي افزود: الحمدالله امروزه ايران اسلامي بواسطه خون پاک شهدا و مجاهدت نيروهاي نظامي، انتظامي امنيتي در کمال اقتدار است و سپاه پاسداران هم به عنوان پيش قراول جهاد عليه استکبار و ايادي دست‌ نشانده آن هميشه قهرمانانه عمل کرده است.
 
ماموستا اميري خطاب به دشمنان قسم خورده ايران اسلامي گفت: دشمنان بايد خوب بدانند که مردم براي اهتزار پرچم مقدس اسلامي واستقلال اين مرز وبوم خون هاي بسياري داده اند و تا اخرين قطره خون خود از انقلاب اسلامي دفاع خواهند کرد ومعاندان بايد بدانند که هيچوقت نخواهند توانست به اهداف شومشان که در خيالشان سقوط اين نظام باشد دست يابند.
 
 
يکي از علماي برجسته اهل سنت سقز: توهين به مقدسات مسلمانان نشانه انزواي غرب است
 
 
 
 
ماموستا يدالله امين زاده علماي برجسته اهل سنت سقز ضمن محکوم کردن توهين به مقدسات پيامبر اسلام از سوي اشرار بيان کرد: وقتي که به پيامبر اسلام توهين مي شود بدين معني است که به همه مسلمانان اهانت شده است.
 
ماموستا يدالله امين زاده افزود : توهين به ساحت مقدس پيامبر اسلام اقدام وحشيانه کننده به افراط گري است و يک تهديدي جدي به دين اسلام به خاطر امنيت اديان الهي است.
 
وي اضافه کرد : اين اقدام  توسط کساني صورت مي گيرد که به دنباله غارتگري و چپاول و زير پاگذاشتن فرهنگ اسلام و توهين کردن به رحمت العالمين هستند.
 
ماموستا امين زاده تصريح کرد: ما مسلمانان اجازه نخواهيم داد به مقدسات اسلام در هر حالتي که باشد توهين شود، و همگي در صف واحدي عليه ياوه گويان مي ايستيم. 
 
وي ادامه داد : همه علما، دانشمندان و ماموستا اسلام اهانت به پرچم نبي مکرم اسلام و اين اقدام کينه توزي را محکوم مي کنيم.
 
 
امام جمعه اهل سنت شهر فراغي: اينها تروريست ها که به مکان هاي نظامي حمله کرده و به پيامبر اعظم اسلام اهانت مي‌کنند
 
 
محمد امين آخوند صفري، امام جمعه اهل سنت شهر فراغي شهرستان کلاله در گفتگويي اظهار کرد: حوادث سراوان و پوشش شديد اين اقدام توسط رسانه هاي معاند و به تبع آن کشته سازي دروغين در اين خصوص، نشان از برنامه از پيش تعيين شده برخي گروه هاي تروريستي و معاند است که از فرصت ايجاد شده براي دست يافتن به اهداف خود با نام مردم دست به آشوب زدند.
 
 
وي افزود: مسلما نظام و انقلاب براي فعاليت مردم سوخت بر که براي بدست آوردن رزق خانواده انجام مي شود؛ تدابير انديشمندانه اي در نظر دارد تا به اين وسيله نه تنها رزق و روزي آنها تامين، بلکه جان اين افراد بر اثر تصادفات ناشي از اين کار، حفظ شود.
 
امام جمعه اهل سنت شهر فراغي تاکيد کرد: مردم مسلمان سيستان و بلوچستان سالهاست که به صورت مسالمت آميز در کنار هم زندگي مي کنند و در صحنه هاي مختلف و حساس نشان داده اند که پايبند به نظام و اسلام هستند و براي آن حتي جان خود را از دست داده اند؛ لذا مسلما پايين کشيدن پرچم مزين به نام پيامبر بزرگ اسلام(ص) توسط اين مردم، امکان پذير نيست و اينان افراد تروريست و معاند هستند که بنام مردم به مکان هاي نظامي حمله کرده و به پيامبر اعظم اسلام اهانت مي‌کنند و بايد تاکيد کنيم که مردم سيستان و بلوچستان در مقابل چنين اقداماتي از سوي تروريست ها خواهند ايستاد.
 
آخوند صفري در پايان تاکيد کرد: از مردم سيستان و بلوچستان بخصوص سراوان خواستار حفظ آرامش هستيم تا به اين واسطه چهره پليد تروريست ها و معاندان نظام و انقلاب بار ديگر براي همه ثابت شود.
 
امام جمعه اهل سنت گنبد کاووس: پايين کشيدن  پرچم پيامبر عظيم الشان قلوب مسلمين را جريحه دار مي کند
 
 
حاج آخوند عبدالباسط نوري زاد امام جمعه اهل سنت گنبد کاووس در واکنش به اقدامات ساختارشکنانه و تحرکات اشرار در سراوان و هتک حرمت به پرچم مقدس محمد رسول الله(ص) و به شهادت رساندن و مجروح کردن ماموران نيروي انتظامي، اظهار کرد: اين اشرار مسلح هم از سوي دشمنان و افراد معاند تحريک شده و به تخريب اموال عمومي و هتک حرمت پرداختند.
 
وي با بيان اينکه از اتفاقات در سيستان و بلوچستان خيلي متاسفيم، تصريح کرد: مسلما اين افراد از مردم نيستند و اشرار مسلحي هستند که با حمله ور شدن به مکان هاي دولتي و ارگان هاي نظامي قصد برهم زدن امنيت کشور را دارند، که اين اقدام آن ها بايد محکوم شود .
 
 
امام جمعه اهل سنت گنبد کاووس ادامه داد: تخريب و از بين بردن اموال بيت المال غير قانوني است و افرادي که فريب دشمن را خورده اند اقدام به اين اقدامات هنجار شکن کرده اند.
 
نوري زاد بيان کرد: نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هيچگونه دشمني با مردمش ندارد و دلسوز آنهاست و افراد بيگانه بايد بدانند با اين اقدامات نمي توانند در وحدت شيعه و سني خللي ايجاد کنند.
 
اين عالم اهل سنت ضمن محکوم کردن تحرکات ساختارشکن اخير در سراوان بيان کرد: پايين کشيدن پرچم پيامبرعظيم الاشان اسلام قلوب مسلمين را جريحه دار مي کند و ما اين موضوع را شديدا محکوم مي کنيم.
 
کارشناس فرق و مذاهب : جريان نفاق از بي لياقتي و جهل عده اي استفاده مي کند
 
 
آخوند عبدالجليل فرهمند در گفت و گويي، اظهار کرد: پشت پرده اتفاقات اخير سيستان و بلوچستان بدون شک منافقين هستند.
 
کارشناس فرق و مذاهب با بيان اينکه اين رفتارها در مرز امنيت کشور را هدف قرار داده، خاطرنشان کرد: دين، مذهب و امنيت همه چيز يک جامعه را تامين مي کنند اما دين و مذهب هم بدون امنيت محقق نمي شود.
 
وي، افزود: نظام جمهوري اسلامي هميشه پشتيبان مظلومان بوده اند و در همه عرصه ها از جمله مقابله با داعش و پشتيباني از مظلومان از ابتداي کار حاضر بوده است.
 
 
آخوند فرهمند با اشاره به به اينکه هدف دشمنان اصل اسلام است، بيان کرد: جريان وهابي هميشه سخن از قرآن و پيامبر آورده اما کجاي قرآن نوشته که با اسم اسلام سر ببريد و تجاوز کنيد؟
 
کارشناس فرق و مذاهب، تصريح کرد: جريان نفاق هميشه سعي داشته تا از بي لياقتي و جهل عده اي براي پيش برد اهداف خود استفاده کند.
 
وي، ادامه داد: اگر اين نظام از زور يا سلطنت بر مي خواست مطمئن باشيد تا الان چند بار سرنگون مي شد اما به دليل اينکه اصل نظام ما برخواسته از قرآن و مردم سالاري است و رهبري حکيمانه را به دنبال دارد توانسته اين توطئه ها را خنثي کنيم.
 
آخوند فرهمند، يادآورشد: دروغ هيچ وقت پنهان نمي ماند مطمئن باشيد پشت پرده اتفاقات سراوان نيز برملا مي شود.
 
وي گفت: عزيزاني که در اين اتفاق شهيد شدند در نزد خداوند متعال روزي مي گيرند و مرده افرادي هستند که که اين عزيزان را مورد تهاجم قرار داده اند.
 
 امام جمعه جديد مراوه : اهل سنت توهين به پيامبر توسط گروه هاي تروريستي را محکوم مي کند
 
 
حاج يوسف آخوند غراوي، امام جمعه جديد مراوه در واکنش به اين اقدام موهن در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: ما اين اقدام موهن توسط گروههاي معاند را شديدا محکوم مي کنيم.
 
 
وي ادامه داد: ما محکم در مقابل معاندان اسلام و انقلاب اسلامي ايستاده ايم و از اسلام و قرآن دفاع خواهيم کرد.
 
واکنش چهار تن از علماي اهل سنت استان آذربايجان غربي به هتک هرمت به پرچم مزين به نام مبارک حضرت محمد(ص)
 
 
 چهار تن از علماي اهل سنت پيرانشهر و سردشت جنايت هتک حرمت به رسول خدا(ص) و شهادت مامور نيروي انتظامي را در سيستان و بلوچستان محکوم و خواستار برخورد قاطع با عاملين و مسببين اين جنايت شدند.
 
در ادامه براي مشاهده فيلم اينجا کليد کنيد:
 
 
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg