کد مطلب: 204682
امام جمعه موقت شهر اردل؛
گلايه مندي از گراني کالا ها/ مسئولان قيمت ها را کنترل کنند
تاریخ انتشار : 1399/12/08
نمایش : 937
امام جمعه موقت شهر اردل گفت:اين روزها در آستانه سال نو و بهاري هستيم ولي مردم روز به روز شاهد افزايش قيمت ها و کمبود کالاها هستند که مسئولين مربوطه تا کنون اقدامي اساسي در اين خصوص انجام ندادند.
به گزارش هفت چشمه؛ به نقل از جهانبين نيوز؛ حجت الاسلام سيد ياسين حسيني  امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزارن به تقواي الهي با اشاره به فرارسيدن هفته درختكاري و تشريح اهميت اين كار از منظر دين مبين اسلام، گفت: فضيلت كاشتن يك درخت مانند پرورش يك انسان دانشمند است و نبايد منابع طبيعي را از بين ببريم.

حسيني با بيان اينکه اميدواريم مردم و کساني که نسبت به محيط زيست و محيط زندگي خود توجه دارند در اين زمينه نيز توجه بيشتري داشته باشند و اين سنت حسنه را اجرا کنند، افزود: هر کسي در خانه، محل کار و هر مکاني که امکان پذير است مي‌تواند اين سنت حسنه درختکاري را انجام دهد تا استمرار يابد.

وي با اشاره به اينکه در دين اسلام به درختکاري تاکيد فراوان شده است، گفت: در روايات آمده هرکس درختي بکارد و مومنين از سايه و ميوه آن درخت بهره مند شوند و استفاده کنند، نزد خداوند متعال اجر و پاداش زيادي دارد.

گلايه مندي از گراني کالاها/مسئولان قيمت را کنترل کنند

 امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه شهر با اشاره به گراني کالا ها و بي نظاري مسئولين صمت و جهادکشاورزي به اين موضوع گفت:اين روزها در آستانه سال نو و بهاري هستيم ولي مردم روز به روز شاهد افزايش قيمت ها و کمبود کالاها هستند که اين مسئله موجب نارضايتي مردم شده است چراکه بارها مسئولان از تنظيم بازاراين کالاها صحبت کرده اما خبري از ثبات قيمت ها نيست.
 
حسيني افزود:از مسئولين مربوطه انتظار داريم برا حل اين مشکل اساسي چاره اي بجويند و هرچه سريع تر ورود پيدا کنند و نگذارند مشکلات مردم بيش از اين شود.
 
انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg