کد مطلب: 204670
رئيس سازمان بسيج عنوان کرد؛
آواربرداري و ساخت و ساز شهر انجام مي‌شود/ کمک‌رساني بسيج به کشاورزان و باغداران دنا
تاریخ انتشار : 1399/12/03 14:43:49
نمایش : 1097
رئيس سازمان بسيج کشور خطاب به مردم شهر سي سخت گفت: مردم شهر سي سخت هم مطمئن باشند که همه مشکلات و مسائل به وجود آمده به سرعت حل خواهد شد.

به گزارش هفت چشمه؛  سردار سليماني در گفت و گوي اختصاصي با  صبح زاگرس، گفت: با وقوع زلزله در شهر سي سخت از همان  لحظه هاي اوليه همکاران سپاهي ما در سپاه شهرستان و استان در کنار مردم قرار گرفتند.

رئيس سازمان بسيج کشور تصريح کرد: اقدامات فوري بسيار خوبي انجام شده است و بلافاصله در زمينه هاي مختلف از جمله تغذيه، سلامت و بهداشت و شرايط روحي و رواني و امنيت شهرستان را برنامه ريزي و به مرحله اجرا گذاشتند که موفق شدند.

وي ادامه داد: وارد منطقه شديم تا از نزديک با مشکلاتي که اين زلزله ايجاد کرده آشنا شويم و ان شالله اقدامات ميان مدت براي کمک به احداث منازل مسکوني و باسازي و کمک به آوار برداري در دستور کار قرار گيرد.
 
سليماني عنوان کرد: همچنين به کشاورزاني که مزارع و باغات آن ها دچار تخريب شده است کمک رساني هايي خواهيم داشت، تجربه ما در حوادث غيرمترقبه نشان مي دهد که ملت بزرگ ايران در اين گونه حوادث به صورت منسجم به کمک هم ميهنان خودشان مي شتابند.
 
رئيس سازمان بسيج کشور  گفت: نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نيز بر اساس توصيه و تدبير معظم له اين گونه مناطق را به گونه اي شايسته بازسازي مي کند، 
 
وي به حوادث و بلاياي طبيعي در مناطق بم، رودبار، سرپل ذهاب، پلدختر اشاره کرد و گفت: بعد از رخ دادن حوادث در اين مناطق اکنون نگاه کنيد که چه اقدمات گسترده اي نظام جمهوري اسلامي ايران براي التيام آلام اين مردم انجام داده است.
 
سليماني خطاب به مردم شهر سي سخت گفت:  مردم  شهر سي سخت هم  مطمئن باشند که همه مشکلات و مسائل به وجود آمده به سرعت حل خواهد شد.
 
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg