کد مطلب: 204658
پرسپوليس يک تيم استثنايي‌ است؛
کلاني: پرسپوليس نياز به تقويت در چند پُست دارد/ کريمي دل‌سوخته فوتبال ماست
تاریخ انتشار : 1399/11/29 13:09:56
نمایش : 1089
پيشکسوت تيم پرسپوليس گفت: علي کريمي را يک اسطوره بزرگ براي فوتبال ايران و يک اسطوره مردمي مي‌دانم که دل‌سوخته فوتبال ماست.

به گزارش هفت چشمه، حسين کلاني، پيشکسوت تيم پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي شبکه اطلاع رساني راه دانا پيرامون شرايط اين‌ روزهاي سرخ‌هاي تهراني اظهار داشت: هم‌بستگي و اتحاد بين کادرفني و بازيکنان به‌همراه مديريت خوب تيم مديريتي باشگاه پرسپوليس باعث شده که باشگاه به روند خوب و روزهاي صدرنشيني‌اش برگردد. علي‌رغم مسائل و حواشي‌اي که گاه‌وبي‌گاه گريبان‌گير پرسپوليس شده، صبر و بردباري کادرفني و مديريتي تماماً پرسپوليسي باشگاه عامل موفقيت‌مان بوده است.

او صحبت‌هايش را اين‌گونه ادامه داد: همين موضوعات باعث شده تا پرسپوليس تبديل به يک تيم استثنايي در تاريخ فوتبال کشورمان شود؛ اين روند قطعاً تداوم خواهد يافت و اميدوارم که ساير تيم‌ها هم شرايط مشابهي را تجربه کنند.

کلاني درباره بازگشت مهدي ترابي و حضور عيسي آل‌کثير از سال آتي در جمع سرخ‌ها و تأثير آن بر روند تيم پرسپوليس عنوان کرد: در حال حاضر هم بچه‌ها بدون ترابي و آل‌کثير براي گلات قهرماني مي‌جنگند و هدف چيزي جز اين نيست. با حضور مهدي ترابي از ماه آينده و بازگشت عيسي آل‌کثير از فروردين‌ماه و ضمن چند خريد ديگر، مي‌توان به موفقيت تيم اميدوارتر بود. پرسپوليس علاوه بر مسابقات ليگ برتر و جام حذفي، بايد در ليگ قهرمانان آسيا هم به ميدان برود که براي موفقيت در آن رويداد نياز به تقويت تيمي و حضور چند بازيکن رده‌بالا در هر پست است.

وي هم‌چنين افزود: استحکام تيم از حضور بازيکنان جايگزين نشأت مي‌گيرد و بازيکنان جديد هم مانند ساير بازيکنان که تازه به تيم آمده بودند، زود با شرايط وفق خواهند يافت تا مشکلات رفع شود.

پيشکسوت سرخ‌پوشان تهراني در خصوص روند انتخابات فدراسيون فوتبال و نامزدهاي تأييد صلاحيت شده نيز اذعان داشت: به‌جز علي کريمي، شناخت خاصي از ساير نامزدها ندارم اما افراد تاييد صلاحيت شده حتماً مشاوران خوبي داشته‌اند و بايد به بهبود وضعيت فدراسيون فوتبال مملکت اميدوار باشيم. شخصاً به علي کريمي علاقه زيادي دارم و او را يک اسطوره بزرگ براي فوتبال ايران و يک اسطوره مردمي مي‌دانم که دل‌سوخته فوتبال ماست.

کلاني با اشاره به حضورکريمي در انتخابات گفت: افرادي که قرار است به رئيس جديد رأي بدهند و در آينده فوتبال اين مملکت مؤثر باشند، بايد سوابق مديريتي و تجارب نامزدها را بررسي کنند و احساسي تصميم نگيرند. اميدوارم که بهترين تصميم براي فوتبال ايران گرفته شود و نويد روزهاي خوب نيز از راه برسد.

مهاجم پيشين تيم پرسپوليس نهايتاً در مورد رفتار مسئولان فدراسيون فوتبال با پيشکسوتان بيان داشت: متأسفانه مسئله شيوع بيماري کرونا جلوي مراسم‌هاي فدراسيون فوتبال را گرفت وگرنه شنيده بودم که قرار است مانند مراسم‌هاي کميته ملي المپيک براي قهرمانان نام‌آور ايران، بزرگ‌داشتي هم براي پيشکسوتان فوتبال گرفته شود. مراسمات کميته ملي المپيک البته حاصل يک برنامه‌ريزي بلندمدت است که در کمال سادگي تداوم يافته و باعث هويت دوباره‌اي براي قهرمانان فراموش شده گشته است.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg