کد مطلب: 204576
به همت گروه جهادي انصارالزهرا انجام شد:
رنگ کردن نوشته هاي سنگ مزار شهداي اردل/ نفس کشيدنمان را مديون شهدا هستيم
تاریخ انتشار : 1399/10/24
نمایش : 1620
گروه جهادي انصارالزهرا حوزه مقاومت بسيج خواهران شهرستان اردل در راستاي طرح سردار حاج قاسم سليماني بر مزار شهداي شهر اردل حضور يافتند ودريک اقدام خداپسندانه نوشته هاي مزار شهدا را رنگ نمودند.
به گزارش هفت چشمه، به نقل از جهانبين نيوز؛ شهدا داراي ارزش‌هاي والا و تمام نشدني هستند که تا هميشه مديون و مرهون از خودگذشتگي‌شان هستيم و بايستي از هر آنچه در توان داريم براي زنده نگه داشتن ياد و خاطرشان مايه بگذاريم

گروه جهادي انصارالزهرا حوزه مقاومت بسيج خواهران شهرستان اردل  در اين روزهاي کرونايي و سخت که هرکس جان و سلامتي خود را باارزش مي‌داند و آن را به راحتي به خطر نمي‌اندازد، با حضور در مزار شهدا و رنگ کاري نوشته سنگ قبور شهدا ياد و خاطرشان را گرامي داشتند.

سحر ميراحمدي يکي از اعضاي گروه جهادي انصار الزهرا در حاشيه اي برنامه فرهنگي و معنوي گفت: خدمت براي شهدا و در راه آنان مختص قشر خاصي نيست و همه مردم ما عاشق شهدا هستند و هرکسي خالصانه و بدون ريا در خدمت شهدا کار کند، مردم او را دوست دارند.
 
مير احمدي با بيان اينکه نفس کشيدنمان را مديون شهدا هستيم اظهار کرد: شهدا با خون خودشان، باعث شدند که آسايش و آرامش فعلي را در کشورمان داشته باشيد و بتوانيم به راحتي در کنار خانواده مان زندگي کنيم و يقينا اگر شهدا نبودند، کشورمان امنيت فعلي را نداشت.
 
سيد محمود موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز در خصوص اين طرح گفت: گروه جهادي انصارالزهرا حوزه مقاومت بسيج خواهران شهرستان اردل  در راستاي طرح سردا حاج قاسم سليماني بر مزار شهداي شهر اردل حضور يافتند ودريک اقدام خداپسندانه نوشته هاي مزار شهدا را رنگ نمودند.

موسوي افزود:حفظ و نگهداري گلزار هاي شهدا و برپايي برنامه هاي مذهبي در اين مکان از اهميت ويژه اي در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت برخوردار است.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg