کد مطلب: 204572
سروري مطرح کرد:
بين عملکرد دولت و سياست‌هاي کلي نظام تفاوت فاحش وجود دارد
تاریخ انتشار : 1399/10/23 09:09:19
نمایش : 1300
عضو شوراي مرکزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: آنچه مشخص است اين است که تفاوت فاحشي ميان سياست هاي کلي نظام و عملکرد دولت وجود دارد.

به گزارش هفت چشمه؛ پرويز سروري عضو شوراي مرکزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي ، در رابطه با انطباق ريل گذاري و اقدامات دولت با سياست هاي کلي نظام ابلاغ شده از سوي مقام معظم رهبري گفت: وضعيتي که امروز جامعه ما دچار آن است نشان مي دهد يک دره عميقي ميان سياست هاي کلي نظام و عملکرد دولت وجود دارد و دولت تلاش مي کند در قالب سياست هاي خود عمل کند و اقدامات خود را به شيوه اي با سياست هاي کلي سنجاق کند.

وي عنوان کرد: واقعيت هاي موجود جامعه ما از اتفاق تلخ ديگري حکايت مي کند. براي مثال در رابطه با اقتصاد مقاومتي، جهش توليد، پياده کرده اصل ۴۴ سياست هاي کلي نظام کج و کوله انجام شده است و به تعبيري دولت تلاش کرده است روي سياست هاي خود روکشي بکشد و بگويد با سياست هاي کلي نظام مطابقت دارد.

عضو شوراي مرکزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي افزود: در مواردي مانند برجام شاهد هستيم که دولت کاملاً مغاير با سياست هاي کلي نظام حرکت کرده است. براي مثال حتي ظريف اعلام کرد که از خطوط قرمز طراحي شده از سوي مقام معظم رهبري عبور کردند و ما امروز به بليه اي دچار هستيم که تمامي تعهدات را انجام داديم و در مقابل اروپايي ها و آمريکايي ها نه تنها تحريم ها را برنداشتند که حلقه آن را تنگ تر کردند و با کمال وقاحت خود را از موضع متهم به موضع مدعي منتقل کردند و به جاي بدهکار بودن، کاملاً طلبکارانه برخورد کردند.

سروري تصريح کرد: آنچه مشخص است اين است که تفاوت فاحشي ميان سياست هاي کلي نظام و عملکرد دولت وجود دارد. در بحث اقتصاد مقاومتي که شالوده اصلي آن اقتصاد و توليد ملي، تمرکز بر صادرات و مديريت واردات است کاملاً خلاف آن را شاهد هستيم و در نهايت امروز يک لجام گسيختگي در امر صادرات و واردات وجود دارد که شاهد مثال آن مرغ و تخم مرغ و… است که نشان مي دهد دولت به جاي حرکت روي پاهاي خود روي سرش حرکت مي کند و کاملاً واژگون برخورد مي کند.

وي در پايان گفت: حتي در سياست خارجي هم ما شاهد چنين اتفاقاتي هستيم و همه اينها دلالت بر اين دارد که فاصله زيادي ميان سياست هاي کلي نظام و عملکرد دولت وجود دارد.

منبع:مهر

انتهاي پيام/ک

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg