کد مطلب: 204570
رئيس حوزه هنري چهارمحال و بختياري خبر داد
انتشار شش نمايشنامه از نمايشنامه نويسان چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1399/10/21 19:52:36
نمایش : 1323
رئيس حوزه هنري چهارمحال و بختياري گفت: شش اثر نمايشنامه از نويسندگان استان چهارمحال و بختياري از سوي واحد نمايش حوزه هنري چهارمحال و بختياري منتشر مي‌شود.
به گزارش هفت چشمه، حجت الله شيرواني در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: واحد نمايش حوزه هنري چهارمحال و بختياري پس از بررسي و ارزيابي تعدادي از آثار هنرمندان استان با هدف چاپ مجموعه نمايشنامه، درنهايت  شش اثر نمايشي را برگزيد که در آينده در قالب کتاب منتشر خواهد شد.

وي افزود: نمايشنامه‌هاي «سکوت شب يلدا» و «بوته سبز»  به نويسندگي رضا ولي پور دهکردي، «دو قبيله غريب» به نويسندگي مسلم سليمانيان چالشتري، «خانه» به نويسندگي کاظم حيدري چالشتري، «قطعات جدا مانده يک جنايت معمولي» به نويسندگي قاسم اسماعيلي دهکردي، و «کافور» به نويسندگي سارا اسماعيلي شش نمايش منتخب جهت چاپ هستند.

شيرواني ادامه داد:: هنرمندان تئاتر در استان چهارمحال و بختياري هنرمندان خلاق و با تجربه تئاتر کشور محسوب مي‌شوند که متأسفانه تاکنون آثار اين هنرمندان به‌صورت گروهي و يکپارچه چاپ و به جامعه هنري معرفي نشده است .

رئيس حوزه هنري چهارمحال و بختياري عنوان کرد: موضوعات و مضمون آثار نمايشي توليدي حوزه هنري در محورهاي انقلاب و تمدن اسلامي، دفاع مقدس و مقاومت پايداري، خانواده و سبک زندگي ايراني اسلامي و مسائل اجتماعي و مسائل اين‌چنيني است.

به گفته وي با توجه به شيوع ويروس کرونا و تعطيل شدن اجراهاي زنده واحد نمايش حوزه هنري تلاش کرده در سال 1399 آثار توليدي مکتوب را بيشتر حمايت کند.

انتهاي پيام/1031ج                         
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg