کد مطلب: 204415
سکوت خيانت‌بار سلبريتي‌ها در برابر ترور دانشمند هسته‌اي
تاریخ انتشار : 1399/09/08 20:31:26
نمایش : 1000
با شهادت دانشمند هسته‌اي کشورمان، مردم ايران، هر کسي به نوبه خود، به عمليات تروريستي رژيم صهيونيستي واکنش نشان داده و ترور شهيد محسن فخري‌زاده را محکوم کردند.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز؛  با شهادت دانشمند هسته‌اي کشورمان، مردم ايران، هر کسي به نوبه خود، به عمليات تروريستي رژيم صهيونيستي واکنش نشان داده و ترور شهيد محسن فخري‌زاده را محکوم کردند. حتي ايراني هاي مقيم خارج و برخي از افراد غير همسو با جمهوري اسلامي ايران نيز به حمله تروريستي روز گذشته واکنش نشان دادند.

اما ترجيح سلبريتي‌ها اين بود که در اين مورد نيز همچون ساير مواردي که کشور و ملت ايران مظلوم واقع شده‌اند، مثل کبک سر در برف فرو برده و اظهار نظري نکنند.

سلبريتي‌هايي که براي کوچک‌ترين حوادث در غرب در شبکه هاي مجازي اعلاميه صادر کرده و اشک مي‌ريزند؛ و يا از اتفاقاتي که در کشور رخ مي‌دهد براي جلب توجه دولت‌هاي غربي استفاده مي‌کنند؛ اما نوبت به ملت ايران که مي‌رسد، سکوت اختيار مي‌کنند. حتي مواضعشان در رابطه با حوادث و اتفاقات داخل کشور بوي غرب پرستي مي‌دهد.

گرچه بي‌اعتنايي اين جماعت به منافع ملي مدتهاست که براي مردم ثابت شده، اما به زعم خودشان با سکوت پيشه کردن در ماجرايي مثل ترور دانشمندان هسته‌اي کشورمان، مي‌توانند وجهه‌اي روشنفکرانه از خود نشان دهند.

در همين رابطه، عليرام نورايي بازيگر سينما و تلويزيون در واکنش به سکوت معنادار سلبريتي‌هاي مدعي در برابر ترور دانشمند هسته‌اي کشورمان توسط رژيم صهيونيستي، نوشت: رفيق؛ سکوت درباره ترور دانشمند هسته‌اي کشورمان نشانه روشنفکري و ضدجنگ بودن نيست. نشانه ديگري است.

دليل سکوت معنادار سلبريتي‌ها چيست؟

اغلب مواضعي که سلبريتي‌ها درباره موضوعات مختلف به نام ميهن پرستي مي‌گيرند، بيش از آنکه برگرفته از احساسات مردم دوستي‌شان باشد، از آن جهت است که شرايط لازم براي ويزاي آمريکا را کسب کنند. يعني لازمه اخذ ويزا و تابعيت ايالات متحده سلبريتي‌هايي را وادار مي‌کند که در شبکه‌هاي اجتماعي، اظهارنظرهايي همسو با سياست‌هاي دولت آمريکا داشته باشند و بالعکس، از اظهاراتي که موجب محکوميت غربي‌ها شود، خودداري مي‌کنند.

چرا که از سال ۲۰۱۷ به اين سو، دولت ايالات متحده طي قوانين جديدي که براي متقاضيان ويزاي اين کشور وضع کرد، از آنها مي‌خواهد که سابقه‌ فعاليت خود در شبکه‌هاي اجتماعي طي پنج سال گذشته و همچنين اطلاعات بيوگرافي خود از ۱۵ سال گذشته را ارائه دهند.

انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg